اینبار دختر نامادری را فراری داد / در تهران رخ داد

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، روز گذشته دختر جوانی با مراجعه به اداره پلیس در جنت آباد از سرقت هزار دلار در خانه شان توسط نامادری خود خبر داد و گفت: مادرم به دلیل بیماری سرطان فوت کرد. چندی بعد پدرم با وجود مخالفت های من و خواهرم دوباره ازدواج کرد. در خانه هزار دلار پول نگهداری می کردیم که به سرقت رفته است و به نامادری ام مشکوک هستم.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

با طرح این شکایت از سوی دخترجوان تحقیقات برای شناسایی عامل سرقت هزار دلار پول نقد آغاز شد و زن 40 ساله به اداره پلیس مراجعه کرد.

تیم پلیس برای کشف ابعاد پنهان این سرقت به تحقیق از زن جوان پرداخت. وی گفت: چندوقتی می شود با همسرم ازدواج کردم. او کاملا به من اعتماد دارد و ماجرای سرقت دلار از خانه کذب است. پس از این حادثه از خانه قهر کردم و به خانه پدرم رفتم.

دروغ پردازی برای حذف نامادری از خانه پدر

روند تحقیقات نشان داد، زن جوان پول هارا از خانه سرقت نکرده و دختر جوان به دلیل اختلافات شخصی با نامادری اش این ادعا را مطرح کرده است.

دختر جوان پس مواجه شدن با نامادری اش در اداره پلیس با قبول اشتباهش از شکایت خود صرف نظر کرد و گفت: نمی تواستم ببینم یک زن جای مادر من را گفته است. برای همین دلار هارا برداشتم و ادعا کردم نامادری ام دست به سرقت دلار زده است تا رابطه او و پردم را بهم بزنم.

نامادری میانسال پس از شنیدن این اظهارات، دختر جوان را بخشید.

بنابراین گزارش، پس از مواجه دختر جوان و نامادری اش پرونده به صلح و سازش ختم و مشاوره های اجتماعی به دختر جوان آغاز شد.

کدخبر: 767768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟