بی آبرو شدن زن مطلقه در شبکه شاد / بازداشت مرد آشنا در قاین

سرهنگ "علی محمدپور" رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی در‌خصوص این خبر گفت: با مراجعه خانم جوانی به پلیس فتا شهرستان قاین و طرح شکایتی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی شاد علیه من و پدر فوت شده‌ام اقدام به فحاشی و توهین نموده همچنین عکس‌های خانواده‌ام را در پروفایل شبکه شاد بارگذاری کرده و بر روی تصاویر اقدام به درج مطالب ناشایست کرده است.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدپور گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان قاین پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی و با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی متهم که همسر سابق شاکیه بود شناسایی و با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی وی به این پلیس احضار شد.

 همسر سابق عامل هتک حیثیت در شاد

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی ادامه داد: وی در اظهارات خود عنوان نمود که اکانت شبکه شاد متعلق به خودم می‌باشد و انگیزه خود را از بارگذاری مطالب توهین‌آمیز و غیر اخلاقی اختلافات قبلی عنوان کرد، لذا پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی ارسال شد.

بی آبرویی زن جوان در شبکه شاد

سرهنگ محمدپور به هموطنان هشدار داد: کاربران در تعامل با دیگران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رعایت احترام به حریم خصوصی افراد را نیز همواره مدنظر داشته باشند، همچنین برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌ رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

کدخبر: 722928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟