بلای شیطانی یک مرد بر سر دختری جوان در خراسان / در اینستاگرام شوکه شدم

به گزارش رکنا، سرهنگ علی محمدپور اظهار کرد: مدتی پیش خانمی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک اکانت جعلی با اسم و مشخصات وی در حال فعالیت است.

رئیس پلیس فتای خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه وی خواستار پیگیری و حذف اکانت شد، بیان‌کرد: پس از پیگیری کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد شخصی با استفاده از تصاویر شخصی این خانم اقدام به ساخت اکانت با عکس و اسم وی کرده است.

محمدپور ادامه‌داد: فرد کلاهبردار با این هویت جعلی با افراد مختلف ارتباط برقرار می‌کرد که متهم را شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی بیان‌کرد: پس از حضور متهم در اداره پلیس و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد این فرد در گذشته با شاکی در ارتباط بوده و بعد از جدایی از وی برای گرفتن انتقام از او دست به این عمل مجرمانه زده است.

رئیس پلیس فتای خراسان‌جنوبی گفت: در همین راستا پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا ارسال شد.

محمدپور گفت: کاربران توجه داشته باشند در صورتی که به خواسته‌های این گونه افراد پاسخ دهند نه تنها مزاحمت آن‌ها رفع نمی‌شود بلکه راه را برای باج خواهی بیشتر این افراد بازتر می‌کنند.

وی بیان کرد: در صورت ایجاد مزاحمت یا سو استفاده از اطلاعات شخصی آن‌ها موضوع را سریعاً به پلیس فتا گزارش کنند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟