بازداشت شیطان صفت 20 ساله / بی آبرویی زنان اقلید زیر سر او بود

فرمانده انتظامی "اقلید" از دستگیری فردی خبر داد که قصد انتشار عکس های خصوصی   تعدادی از بانوان نوجوان در فضای مجازی داشت.

سرهنگ "مراد صارمی"  بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا هنگام رصد تخصصی فضای مجازی مطلع شدند فردی با تهدید و اخاذی قصد انتشار تصاویر خصوصی 3 نفر از بانوان نوجوان در یکی از شبکه‌های اجتماعی دارد که بلافاصله رسیدگی به موضوع  و شناسایی متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

عکس های برهنه زنان در شهر پخش شد / بازداشت جوان 20 ساله

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با دادستان عمومی و دادسرای انقلاب اسلامی و با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات گسترده موفق شدند پسر 20 ساله را قبل از هر اقدام پلیدی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی "اقلید" با بیان اینکه در بازرسی از متهم یک دستگاه تلفن همراه هوشمند حاوی تصاویر خصوصی تعدادی از بانوان نوجوان کشف شد، گفت: پسر 20 ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

شیطان صفت فارس بازداشت شد

سرهنگ "صارمی" از شهروندان خواست از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری و در صورتی که شخصی برای آنان ایجاد مزاحمت کرد ضمن پرهیز از ادامه ارتباط و پاسخگویی، مراتب را به کارشناسان پلیس فتا گزارش کنند.

کدخبر: 718786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟