قتل خونین زن تهرانی بخاطر خیانت / مادر زن و پسر غریبه غرق خون شدند !

خیانت زنانه در تهران به قتل کشید. مرد جوان وقتی پی به خیانت همسرش برد تصمیم شومی گرفت. در پرونده خیانت زنانه مرد جوان همسرش را به قتل رساند. صحنه قتل بخاطر خیانت، پسر جوان و مادر زن تهرانی غرق خون شدند. عامل قتل همسر بخاطر خیانت در تهران پا به فرار گذاشت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 8 صبح امروز دوشنبه نخستین روز شهریور 1400 مردی در تماس با پلیس از جنایت خونینی در شهرک ولیعصر تهران خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس تهران برای تحقیق به شهرک ولیعصر رفته و با جسد خونین زن 27 ساله درکنار مادر و پسر جوانی که غرق خون روی زمین افتاده بودند روبرو شدند و این در حالی بود که پدر خانواده با چهره ای بهت زده در صحنه جرم حضور داشت.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس دشتبان از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند و در ادامه مادر خانواده و پسر غریبه که غرق خون بودند راهی بیمارستان شدند.

قتل بخاطر خیانت زنانه

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که داماد خانواده که سامان نام دارد از چندی قبل به رفتارهای همسرش مشکوک شده بوده تا اینکه از خیانت همسرش که زن 27 ساله ای است اطلاع پیدا می کند.

در بررسی ها مشخص شد سامان پس از اطلاع از خیانت همسرش در ساعت 7 صبح در از خانواده همسرش می خواهد که به خانه او بیایند و در ادامه سامان از همسرش که مهسا نام دارد می خواهد که پسر جوان را به خانه شان بکشاند که مهسا وقتی در برابر عصبانیت همسرش قرار می گیرد با پسر غریبه که مسعود نام دارد تماس می گیرد و با ادعای اینکه همسرش در خانه نیست، او را به خانه دعوت می کند.

تیم جنایی در تحقیقات اطلاع پیدا کردند که پدر و مادر مهسا وقتی وارد خانه می شوند متوجه خیانت دخترشان می شوند و در این صحنه همه منتظر حضور پسر غریبه بودند که پس از دقایقی مسعود با صدا در آوردن زنگ خانه وارد خانه می شود که سامان به محض مشاهده پسر جوان دست به چاقو شده و به سمت او حمله می کند و پسر جوان را هدف ضربات چاقو قرار می دهد و در ادامه مسعود به سراغ همسرش رفته و ضربه چاقویی به قفسه سینه زنش وارد می کند و در این درگیری مادر مهسا برای جدا کردن داماد از دخترش وارد عمل می شود که وی نیز هدف ضربات چاقو قرار می گیرد.

فرار قاتل از صحنه قتل همسرش خیانت کار

کارآگاهان در ادامه پدر خانواده را که شاهد قتل دخترش به دست دامادشان بود به ماموران گفت: صبح زود بود که دامادم با من تماس گرفت و خواست تا هر چه زودتر خودمان را به خانه آنها برسانم، وقتی همراه همسرم وارد خانه شدیم، دامادمان شروع به صحبت کرد و متوجه خیانت دخترمان شدیم و وقتی فهمیدیم پسر جوان در مسیر خانه دامادمان است نمی توانستم باور کنم و منتظر بودم و در این لحظات کمربند به دست گرفته بودم که وقتی پسر جوان وارد خانه شد او را به باد کتک بگیرم اما وقتی پسر جوان وارد خانه شد دامادم با چاقو به او حمله کرد و همه اتفاقات در یک زمان خیلی کوتاه رخ داد و من هیچ کاری نتوانستم انجام بدهم و سامان پس از چاقوکشی خونین پا به فرار گذاشت.

بنا بر این گزارش، بازپرس دشتبان دستور داد تا جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات از 2 زخمی پرونده و دستگیری عامل جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

 

کدخبر: 714483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟