بازداشت سمیه زن تهرانی که مردان را اجیر خود کرده بود

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: اوایل اسفند ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 104 عباس آباد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاعشد که شاکی اظهار داشت، بیست و هشتم دی ماه منزلش  واقع در خیابان دبستان، مورد دستبرد سارقان واقع شده و اموال شامل طلا،جواهر و مقادیری ارز خارجی به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال سرقت شده است.

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: کشف و پی جویی پرونده در دستور کار تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت و اقدامات اولیه از جمله تحقیقات محل و بازبینی فیلم دوربین های مداربسته در اطراف محل سرقت مشخص شد ، سارقان 2  نفر بوده که یک نفر مرد و یک نفر خانم وارد منزل شده که تصویر سارقان احصاء به رویت شاکی رسید که به محض مشاهده تصاویر عنوان کرد تصویر سارق زن با چهره یکی از دوستانش به نام سمیه شباهت زیادی دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم متوجه می شوند سارق زن همان سمیه است که در زمان سرقت در محل حضور داشته و پس از هماهنگی های قضائی، سمیه در چهارم تیر ماه در مخفیگاهش  دستگیر و به همدستی با دو  فرد دیگر به نام های یوسف و امید معترف و اظهار داشت اموال سرقتی را به شخصی به نام فربد فروخته اند.

وی ادامه داد: سمیه اظهار داشت ،  مدتی پیش به مشکل مالی خوردم و نیاز به پول زیادی داشتم و چون از وضعیت مالی خوب شاکی خبر داشتم و می دانستم طلا و ارزهای خارجی زیادی در منزل خود نگهداری می کند با طرح نقشه سرقت و ربودن دسته کلید شاکی و همدستی یوسف و امید سرقت را انجام دادم و هر کدام از ما پس از فروش اموال سهم خود را برداشت.

سرهنگ دستخال افزود: با اعتراف صریح سمیه به بزه انتسابی 2 متهم دیگر این پرونده نیز در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن محل ها  طلا و جواهرات سرقتی و ارز های خارجی کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با دستگیری دو نفر از اعضای باند پرونده به دادسرا ارسال که متهمان با قرار صادره برای  تکمیل تحقیقات و دستگیری دیگر متهم در اختیار این یگان قرار دارند.

کدخبر: 704106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟