اعتراف به 45 فقره موبایل قاپی در تهران

به گزارش رکنا،  سرهنگ "بهزاد اختیاری" در تشریح این خبر بیان داشت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده پایگاه دوم پلیس آگاهی بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص این پایگاه قرار گرفت.
وی گفت: با تجمیع پرونده های مشابه و حضور در محل های سرقت، مشخص شد که سرقت ها توسط دو سارق حرفه ای به نام های غفور و سیروس انجام شده است.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه جدید این سارقان در حوالی خیابان مختاری شناسایی شد، افزود: با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه سارقان اعزام و موفق شدند در یک عملیات منسجم هر دو متهم را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به 45 فقره سرقت معترف و اظهار داشتند، با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت تلفن همراه سرنشینان خودرو ها و رهگذرانی که مشغول مکالمه با تلفن همراه بودند، قاپیده و از محل می گریختیم و سپس با فروش آنها به تعدادی مالخر، هزینه های زندگی مان را تامین می کردیم.
سرهنگ اختیاری با اشاره به اینکه متهمان پس از تحقیقات اولیه به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار تامین کیفری مناسب مجددا برای شناسایی مال باختگان در اختیار این پایگاه قرار گرفتند، اضافه کرد: تا کنون کلیه مال باختگان شناسایی و متهمان را سارق گوشی های خود معرفی کرده اند.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری مالخران کماکان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟