سرقت میلیونی سارق آشنا  / ایرج به مغازه مکانیکی دوستش هم  رحم نکرد.

سارق آشنا با در اختیار داشتن کلید مغازه دست به سرقت از مغازه دوستش زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت : اواخر بهمن ماه پرونده ای با موضوع سرقت از مغازه مکانیکی و سرقت مقادیر قابل توجهی روغن موتور، لنت، دیسک و صفحه و ... به ارزش تقریبی 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، در کلانتری 138 جنت آباد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران افزود: با وصول پرونده کارآگاهان برای بررسی صحنه جرم به محل سرقت اعزام و در بررسی های پلیسی مشخص شد که سرقت داخلی می باشد و ظن بر این رفت که سارقان از نزدیکان مال باخته باشد.

سوابق کیفری سارق مغازه

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تصریح کرد: کارآگاهان با این فرضیه وارد تحقیقات تخصصی شدند و موفق می شوند سرنخ های خوبی بدست آورند به طوری که با جمع بندی سرنخ ها هویت سارق به نام ایرج که دارای سوابق کیفری در خصوص سرقت اماکن بود و از دوستان مال باخته بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان و تمام اموال مسروقه از منزل سارق کشف شد.

دوستی سارق با شاکی

سرهنگ اختیاری افزود : متهم در تحقیق بعمل آمده به ارتکاب سرقت از مغازه شاکی اعتراف و اظهار داشت با توجه به آشنایی قبلی با شاکی و دسترسی به کلیدهای مغازه، آن ها تکثیر و در فرصتی مناسب اموال مغازه را سرقت کردم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با دستور قضائی کلیه اموال کشف شده ه به مال باخته تخویل و متهم با قرار صادره تحویل زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟