عکس های خصوصی دختر مرودشتی آبرویش را برد / بازداشت مرد پلید

مرد مرودشتی که آبروی دختر جوان را برده بود بازداشت شد و به انتشار عکس های خصوصی این دختر جوان اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، فردی که پس از شنیدن جواب رد به خواستگاری از فرد مورد علاقه اش اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی در شبکه های اجتماعی کرده بود، توسط پلیس فتا شهرستان "مرودشت" شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در این خصوص اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا مبنی بر این که فردی ناشناس از طریق یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار عکس های خصوصی وی می کند، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

عکس های خصوصی دختر مرودشتی در شهر پخش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "فرشید زینلی" افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات میدانی و بررسی های همه جانبه موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند .

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت خاطر نشان کرد: متهم که خواستگار سابق شاکیه بود، در بازجویی های به عمل آمده اظهار داشت: به دلیل گرفتن انتقام از جواب رد به خواستگاریش از طرف شاکیه اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی در شبکه های اجتماعی کرده است .

خواستگار سابق دختر مرودشتی مزاحم از آب درآمد

سرهنگ زینلی در این خصوص هشدار داد : کاربران باید آگاه باشند که فضای مجازی آلبوم شخصی آن ها نیست و والدین نیز باید نظارت کافی را در این خصوص بر فرزندان خود داشته باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟