قتل در کرج با شاسی بلند امانتی + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دوم اردیبهشت امسال به‌دنبال مرگ پسر 22ساله‌ای شروع شد که در اثر برخورد با یک خودروی شاسی بلند در محدوده عظیمیه کرج کشته شده بود.نخستین تحقیقات پلیس نشان می‌داد راننده خودرو پس از زیر گرفتن این پسر جوان بلافاصله از محل متواری شده است.

کارآگاهان جنایی استان البرز پس از بازبینی دوربین‌های مدار بسته و همچنین اطلاعاتی که از شاهدان حادثه به‌دست آورده بودند، توانستند خودروی مورد نظر را کشف کنند.

پس از شناسایی مالک خودرو وی به اداره پلیس احضار شد اما مرد جوان مدعی شد مدتی است خودرواش را برای فروش در یک نمایشگاه خودرو گذاشته است و شب حادثه اصلاً خودرو نزد او نبوده است. بدین ترتیب مأموران پلیس به سراغ نمایشگاه خودرو رفتند تا مشخص شود شب حادثه چه کسی سوار بر خودرو بوده است. پس از تحقیقات گسترده سرانجام مشخص شد شاگرد نمایشگاه آن شب خودروی شاسی بلند را سوار شده و ضارب پسر جوان وی بوده است.

این متهم پس از انتقال به اداره پلیس لب به اعتراف گشود و در شرح جزئیات ماجرا به کارآگاهان جنایی گفت: شب حادثه من و یکی از دوستانم تصمیم گرفتیم با یکی از خودروهایی که در نمایشگاه بود در خیابان گشتی بزنیم و تفریح کنیم به همین خاطر خودروی شاسی بلندی را که صاحبش برای فروش آورده بود برداشتیم و به خیابان‌های شمال کرج رفتیم.

دقایقی بعد یک دختر جوان را کنار خیابان دیدیم و از او خواستیم سوار خودروی ما شود اما در همین موقع یک خودروی پژو 206 که سه سرنشین داشت نیز مقابل پای دختر جوان ایستاد. وقتی یکی از پسرها از خودرو پیاده شد تا مانع سوار شدن دختر جوان به خودروی ما شود من عصبانی شدم و با خودرو او را زیر گرفتم بعد هم بلافاصله از محل متواری شدیم. فکر نمی‌کردم پسر جوان کشته شود و الان خیلی پشیمانم.

متهم 40 ساله و دوستش پس از اعتراف به قتل بازداشت وبرای تکمیل پرونده به دادسرای جنایی منتقل شدند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟