سرقت میلیاردی مینا 20 ساله از تاجر پیر در تهران + عکس

دختر جوان که در سایت همسریابی با تاجر تهرانی طرح رفاقت ریخته بود سناریوی یک سرقت میلیاردی را به اجرا گذاشت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، چندی قبل تاجر ثروتمندی با حضور در اداره پلیس از به سرقت رفتن طلاها و پول هایش در خانه اش خبر داد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شوند.

سرقت 2 زن نظافتچی از خانه پیرمرد ثروتمند

ماموران به دستور بازپرس پرونده برای تحقیق به سراغ پیرمرد تاجر رفته و وی را هدف تحقیق قرار دادند که مرد ثروتمند به ماموران گفت: روز گذشته 2 زن جوان برای کار نظافت به خانه ام آمدند و در حال کار بودند که یکی از آنها برای من آبمیوه آورد که بعد از خوردن آبمیوه دیگر هیچی به یاد ندارم و بیهوش شدم.

وی افزود: وقتی به هوش آمدم مشاهده کردم که 2 زن جوان همه طلاها و پولهای داخل خانه را که نزدیک به 2 میلیارد تومان بود به سرقت بردند و هیچ ردی از خود به جا نگذاشته اند.

دوستی دردسرساز تاجر تهرانی با دختر جوان

ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند تاجر پیر چندی قبل در سایت همسریابی با دختر 20 ساله ای به نام مینا آشنا شده و مدتی با هم در ارتباط بودند و اما چند روز قبل از ورود 2 زن نظافتچی به خانه لوکس ، مینا با مرد تاجر بخاطر یک اختلاف کوچک قهر کرده و به رابطه شان پایان داده است.

تاجر ثروتمند در تحقیقات پلیسی ادعا کرد که به مینا شک دارد و او به کلید خانه و همه وسایل داخل خانه دسترسی داشت و احتمال می دهم این سرقت از سوی مینا طراحی شده باشد.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی و پلیسی خانه مینا را ردیابی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه دختر 20 ساله از سوی ماموران پلیس تهران بازداشت شد.

اعتراف دختر جوان از خانه تاجر تهرانی

مینا ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد و در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت پرده از سرقت میلیاردی خانه تاجر تنها برداشت.

مینا در اعترافاتش گفت: چندی قبل با تاجر ثروتمند در سایت همسریابی آشنا شدم و مدتی با هم در ارتباط بودیم تا اینکه وقتی پا در خانه تاجر تهرانی گذاشتم وسوسه شدم و همانجا بود که تصمیم به سرقت گرفتم و برای اجرای نقشه ام 2 زن را اجیر کردم تا در نقش نظافتچی به خانه تاجر تنها بروند و با بیهوش کردن او سرقت را به اجرا بگذارند.

همین اعترافات کافی بود تا ماموران در سناریوی بعدی به سراغ 2 زن اجیر شده بروند و آنها را دستگیر کردند و زمانیکه تاجر تهرانی پیش روی این 2 زن نظافتچی قرار گرفت آنها را همان سارقان میلیاردی خانه اش معرفی کرد.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 670717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟