نمایندگان مجلس حق ورود به خط ویژه را ندارند / واکنش پلیس + فیلم
حجم ویدیو: 5.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

آیا مجوز ورود نمایندگان مجلس به خط ویژه صادر شده است!؟
به گزارش رکنا، سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ در این بار پاسخ داد.

سردار حمیدی  رییس پلیس راهور تهران در پی صادر شدن مجوز ورود نمایندگان مجلس به خط ویژه اظهار کرد :  من هم این خبر را از رسانه ها شنیدم که صحت ندارد و این مسئله برای سال 97 است و رسانه ها به اشتباه به این موضوع پرداختند و چنین چیزی حقیقت ندارد.
پرونده عنابستانی به خاطر سیلی به مامور راهور در هیات نظارت بر نمایندگان بررسی می‌شود.
سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت که پرونده نماینده سبزوار که به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع شده در این هیات مورد بررسی قرار می‌گیرد.
محمدحسین فرهنگی اظهار کرد: در صحبتی که با آقای قالیباف رییس مجلس داشتم ایشان گفتند که پرونده آقای عنابستانی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع شده و بر همین اساس این هیات بررسی‌های لازم درباره این موضوع را خواهد داشت و نتیجه را اعلام خواهد کرد.
در عین حال موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از ارجاع این پرونده به هیات ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که بعضا اعضای این هیات بعد از طرح پرونده‌ها در جلسه هیات در جریان آن قرار می‌گیرند.
در هفته های گذشته اخباری مبنی بر برخورد علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار با یک مامور راهور بر سر ورود به محدوده خط ویژه منتشر شده بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟