جوان تهرانی به مادر دوستش رحم نکرد! / همسفری فرنگیس با قاتل بدون اطلاع پسر

پسر جوان برای رسیدن به پول و فرار از بدهکاری، مادر دوستش را به یکی از شهرهای شمالی کشاند و دست به قتل زد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 17 دی ماه امسال پسری نگران با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن مادر 68 ساله اش خبر داد و عنوان کرد که 2 روز قبل مادرم که طلای زیادی همراهش بود و پول زیادی در حسابش بود از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت و هیچ کسی از سرنوشت مادرم اطلاع ندارد.

برداشت میلیونی از حساب زن گمشده

بدین ترتیب بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پسر فرنگیس را هدف تحقیق قرار دادند و پسر جوان به ماموران گفت: مادر 68 ساله ام در حالیکه طلای زیادی همراهش بود و حساب بانکی اش زیاد است 2 روز قبل از خانه خارج شد اما دیگر به خانه بازنگشت و به خانه هر یک از دوستان و بستگان که احتمال می دادیم مادرم رفته باشد سرکشی کردم اما هیچ ردی از مادرم به دست نیامده است.

کارآگاهان تحقیقات جنایی را آغاز کردند و در ابتدا از همه بیمارستان و پزشکی قانونی استعلام گرفتند اما ردی از مادر خانواده به دست نیامد تا اینکه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند مبلغ 9 میلیون تومان از حساب فرنگیس برداشت شده است.

کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران در این مرحله به مغازه ای رفتند که از کارت فرنگیس در آنجا برداشت شده بود و در بازبینی دوربین های مداربسته تصویر مرد جوانی که با ماسک و کلاه چهره اش را پوشانده بود به دست آمد.

ماموران در این مرحله با تصویر به دست آمده که چهره مرد جوان مشخص نبود به سراغ خانواده فرنگیس رفتند و که با توجه به قد و هیکل و چشمان متهم مشخص شد مرد جوان یکی از دوستان پسر فرنگیس به نام حامد است که در این مدت بارها به سراغ پسر فرنگیس رفته و در خصوص ناپدید شدن مادرشان جستجو کرده است.

قتل فرنگیس از سوی پسر آشنا

کارآگاهان با توجه به اطلاعات دست آمده و تحقیقات میدانی پی بردند که حامد در ماجرا ناپدید شدن فرنگیس نقش داشته و همین کافی بود تا بازپرس سهرابی دستور بازداشت حامد 32 ساله را صادر کند.

حامد ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی پیش روی مدارک پلیسی دید و در تناقض گویی هایش گرفتار شد به ناچار لب به سخن باز کرد و به قتل فرنگیس اعتراف کرد.

آتش زدن جسد فرنگیس به خاطر پول

حامد در اعترافاتش گفت: با فرنگیس به خاطر پول اختلاف داشتم، روز حادثه با او درگیر شدم و به فرنگیس آبمیوه مسموم دادم که بیهوش شد و بعد از آن دیدم دیگر نفس نمی کشد به همین خاطر جسد را به بیابان های اطراف تهران منتقل کردم و در آنجا به آتش کشیدم.

کارآگاهان در ادامه به محل که حامد در خصوص آتش زدن جسد اعتراف کرده بود رفته اما هیچ ردی از جسد فرنگیس به دست نیامد تا اینکه ماموران بار دیگر به تحقیق از پسر جوان پرداختند که حامد اینبار ادعا کرد جسد را داخل یک چاه در خانه ای ویلایی رها کرده است.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران در خصوص پیدا کردن جسد فرنگیس گفت: ماموران به محل رها کردن جسد رفته و موفق به کشف جسد فرنگیس در چاه خانه ویلایی در یکی از شهرهای شمالی کشور، شدند.

قتل بخاطر بی پولی

حامد در اعترافاتش گفت: 8 ماه قبل با پسر فرنگیس آشنا شدم و با هم دوست شدیم و دوستی ما هر روز بیشتر شد تا اینکه از 2 ماه قبل به خانه آنها رفت و آمد داشتم و در این مدت متوجه شدم فرنگیس وضعیت مالی خوبی دارد.

در این مدت بارها به بهانه مختلف از فرنگیس پول قرض گرفتم اما این پول ها مشکلاتم را حل نمی کرد و هر روز به بدهکاری ام بیشتر شد می شد تا اینکه ابتدا تصمیم به سرقت طلاهایش گرفتم.

وی افزود: ابتدا قصد داشتم او را بیهوش کنم و طلاهایش را سرقت کنم اما چون او چهره ام را دیده بود دستم رو می شد و علاوه بر بدهکاری باید زندان هم می رفتم به همین خاطر تصمیم به قتل گرفتم.

حامد ادامه داد: روز حادثه فرنگیس را به بهانه اینکه یک دوست طلافروش دارم و می توانیم با فروش طلاهای فرنگیس برایش سرمایه گذاری کنیم او را از خانه بیرون کشیدم و عنوان کردم دوستم در شمال کشور زندگی می کند که همراه هم به شهرهای شمالی رفتیم و با هم به خانه ای ویلایی که از قبل آن را اجاره کرده بودم رفتیم و داخل خانه، فرنگیس را با روسری خفه کردم و جسد را داخل چاه که داخل خانه ویلایی بود انداختم و به تهران بازگشتم.

وی افزود: قصد داشتم برای اینکه مسیر تحقیق تغییر کند و اتهام قتل را به گردن نگیرم در ابتدا داستانسرایی کردم و گفتم که جسد را آتش زدم اما نتوانستم به داستانسرایی ام ادامه بدهم و مجبور به افشاگری شدم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 661077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟