نجات یک زن که زنده زنده دفن شده بود + عکس

زنده زنده دفن کردن یک زن بی نوا در برزیل به سوژه جنجالی رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در جریان شنیده شدن صدای مداوم و پی در پی از قبر یک زن 37 ساله که 11 روز پیش به خاک سپرده شده بود مسئولین با اصرار مردم و اهالی محل که صدای کمک و گریه های این زن را شنیده بودند نبش قبر انجام دادند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

زن جوان برزیلی که بعد از دفن او بارها صدایش از داخل قبر شنیده شده بود بالاخره از تابوتی که او را زنده زنده داخل آن گذاشته بودند خارج شد اما درست زمانی که او چند دقیقه ای قبل از نجات از دنیا رفته بود.

نجات یک زن که زنده زنده دفن شده بود

بنا به گزارش رسانه های برزیل ، صدای فریاد این زن از داخل قبر توسط چندین نفر شنیده شده بود اما بسیاری با تصور خیالاتی شدن آن را نادیده گرفتند تا این که در نهایت صدای فریاد با صدای ضربات به بدنه ی تابوت همراه شد و آن ها مطمئن شدند که داخل قبر یک انسان زنده دفن شده است و مسئولان فورا مجوز نبش قبر را صادر کردند و خون ریزی های دست و بدن جسد زن به دلیل ضرباتی که به تابوت وارد کرده بود ثابت کرد که فریادها و صداهای شنیده شده همه واقعی بودند و او تلاش می کرد تا راه نجاتی پیدا کند اما با وجود این که بدن زن بی نوا هنوز گرم بود اما پس از نجاتش از داخل تابوت مشخص شد که دقایقی از مرگش گذشته است.

نجات مرگ

هنوز مشخص نیست که چگونه این زن با وجود زنده بودن دفن شده و تحقیقات پلیس برزیل آغاز شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟