دستگیری شرور  هفت تیر کش خاش / او یک محل را بسته بود

به گزارش رکنا، درپی وقوع یک فقره تیراندازی در 17 آذر ماه سال جاری در یکی از محلات شهر خاش که منجر به مجروحیت یکی از شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و تخریب خودروی شخصی این شهروند شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عامل این اقدام در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات گسسترده میدانی و اطلاعاتی عامل این اقدام را که یکی از افراد مجرم و سابقه دار شهرستان بود، شناسایی کردند. تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته متهم طی یک عملیات منسجم و هماهنگ در مخفیگاهش در یکی از نقاط شهرستان دستگیر و از محل اختفای او یک قبضه سلاح شکاری کشف شد. در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه علت این تیراندازی اختلاف قبلی متهم با شاکی بود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند با اقدامات مجرمانه امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند با قدرت وقاطعیت برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟