سرقت از یک پزشک تهرانی / دزد گرفتار مالخرها شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی عزیز خانی گفت: هفدهم اسفند سال گذشته خانمی پزشک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کرد سارق یا سارقان شب گذشته وارد مطب وی در حوالی خیابان اسکندری شده و تعداد زیادی از لوازم پزشکی موجود در مطب به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه موضوع به مرجع قضائی منعکس و تکمیل تحقیقات پلیسی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد، گفت: تیمی از کارآگاهن پایگاه هشتم در گام اول تحقیقات پلیسی راهی مطب شاکی شده و در بررسی و پایش محدوده وقوع سرقت موفق شدند یکی از سارقان مطب را به نام یعقوب که از مجرمان سابقه دار است شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از ۵ ماه کار شبانه روزی برای شناسایی مخفیگاه یعقوب در نهایت موفث شدند وی را یکم شهریور ماه با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با انتقال متهم به پایگاه هشتم پلیس آگاهی وی اظهار داشت، با همدستی دو تن از همدستانم به نام‌های سینا و سیامک با باز کردن در ساختمان اموال شاکی را سرقت، ولی با توجه به اینکه اموال مسروقه تجهیزات پزشکی بود تاکنون موفق به فروش آن‌ها نشده ایم و تمامی اموال را در انباری خانه ام است.

عزیزخانی در پایان با بیان اینکه با راهنمایی متهم کلیه اموال مال باخته کشف و به تحویل مال باخته شد، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستان متهم و کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟