وحشی های قزوین دستگیر شدند + فیلم حمله به یک زن در خیابان خلوت
حجم ویدیو: 20.00M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

به گزارش رکنا ، خفتگیرانی که چند روز پیش فیلم زورگیری آنان از یک زن در فضای مجازی منتشر شده بود در قزوین به دام افتادند.

عاملان زورگیری های خشن از زنان که چندی پیش کلیپ اقدام وحشیانه آنها افکار عمومی را جریحه دار کرده بود، دستگیر شدند.
 

این 4 شیطان به زنان تهرانی و قزوینی رحم نمی کردند 

 سردار حاجیان فرمانده انتظامی قزوین  گفت: 2 فرد اصلی باند 4 نفره سارقان به عنف که با شگردهای خشن از زنان سرقت می کردند در یکی از استان های کشور دستگیر شدند.

وی افزود: این تبهکاران در گام نخست از قربانی های خود درخواست کمک به یک فرد فقیر را می کردند و به این شیوه متوجه می شدند قربانی همراه خود طلا دارد تا نقشه زورگیری از زنان به ویژه خانم های مسن را عملی کنند. 4 متهم با 2 موتور در سطح شهرستان قزوین و غرب استان تهران قربانی ها خود را شناسایی می کردند. یکی از این متهمان از پشت دهان قربانی های خود را می گرفت و شخصی دیگری با سیم چین طلاهای زنان بیچاره را به سرقت می برد.

 

صحبت های زن مالباخته که در کوچه خلوت مورد حمله قرار گرفت

زنی که در قزوین زورگیران به وی حمله کرده بودند گفت: در خیابان خلوت در حال عبور بودم که 4 پسر جوان با 2 مموتورسیکلت از پشت سر به من حمله ور شدند و طلاهایم را به زور به سرقت بردند.

این زن در ادامه گفت: گردنبند ، دستبند و 4 النگوی طلا را با بی رحمی تمام به سرقت بردند.

سردار حاجیان ادامه داد: کلیپ یکی از زورگیری های متهمان در فضای مجازی منتشر شد و پلیس سریعا عملیات ویژه ای را برای دستگیری آنها آغاز کرد. در بررسی های نخست ماموران متوجه شدند متهمان از سارقان بومی قزوین نیستند و برای دستگیری آنها دیگر شهرستان های کشور را مورد هدف قرار دادند که به چند مظنون برخورد کردند. ماموران پلیس یک ماه به صورت مداوم آنها را زیر نظر داشتند و در این مدت سرنخ هایی از زورگیری آنها در استان های تهران هم به دست آمد. عملیات برای دستگیری آنها آغاز شد و 2 فرد اصلی این باند به دام ماموران پلیس افتادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟