سمیرا با اشرف و سمیه به تهرانی ها رحم نمی کردند!

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کاراگاه "علی عزیز خانی " رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ، گفت: روز 17 دی ماه پرونده ای با موضوع جیب بری از یک شهروند خانم توسط کلانتری 112 ابوسعید برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه هشتم اظهار داشت، روز 15 دی ماه در ایستگاه متروی حسن آباد گوشی موبایلم توسط دو خانم با ترفند خاصی سرقت و پس از پیاده شدن آنها از مترو متوجه سرقت گوشی شدم، بلافاصله پس از سرقت با خط خودم که روی گوشی مسروقه فعال بود، تماس گرفتم و مردی جواب داد و عنوان کرد گوشی را خریداری کرده است و در ازای تحویل گوشی ام تقاضای یک میلیون تومان پول کرد. من هم پول را به حسابش واریز کردم. ولی متاسفانه پس از واریز وجه وی از پس دادن گوشی امتناع کرد و با تهدید تقاضای وجوه بیشتری را از من کرد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت افزود: هنگام انجام تحقیقات پلیسی، پرونده های مشابه دیگری به این پایگاه ارجاع و سرنخی هایی از حضور یکی از سارقان حرفه ای به نام مهیار 31 ساله در این سرقت ها به دست آمد و سپس مخفیگاه وی در شهرستان بهارستان شناسایی شد.

سرهنگ عزیزخانی ابراز داشت: با اخذ نیابت قضائی و اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش وی در7 بهمن ماه در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد 15 دستگاه گوشی سرقتی و تعداد زیادی مدارک شناسایی مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مهیار پس از انتقال به پایگاه هشتم به 200 فقره سرقت به شیوه جیب بری معترف و اعلام داشت، با همدستی همسرش بنام سمیه 25 ساله و دو خانم دیگر بنام های سمیرا 26 ساله و اشرف 39 ساله که از بستگانش می باشند این سرقت ها را انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات های دیگری سایر همدستان مهیار نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: تمام متهمان به جیب بری بصورت باندی در ایستگاههای مترو و خطوط بی آر تی اعتراف کردند.

رئیس پایگاه هشتم در پایان گفت: کارشناسان ارزش اموال سرقتی را بیش از 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند است و تاکنون 35 تن از مال باختگان شناسایی و متهمان با قرار صادره از سوی شعبه سوم دادیاری ناحیه 12 تهران برای کشف سایر سرقت های احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار پایگاه هشتم قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 547276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟