ربودن ملیکا کوچولو در مشهد/کودک ربایی ها ادامه دارد+عکس دختر بچه

ملیکا کودک یک سال و نیمه ای است که یکشنبه هفته گذشته(یکم مرداد ماه سال جاری) از مقابل درب منزل ربوده شده است.

محمد علی احمدی پدر ملیکا در رابطه با روز وقوع این حادثه Incident اظهار داشت: ساعت ۲ بعد از ظهر بود که دخترم ملیکا به همراه خواهرش که دختری 5 ساله است جلوی درب منزلمان به هوای چند جوجه مشغول بازی بودند.

وی افزود: پس از چند دقیقه دختر بزرگترم بدون ملیکا به خانه آمد و گفت زن جوانی به همراه یک مرد که سوار بر خودروی سواری پراید بودند ملیکا را با خود بردند.

پدر این کودک ادامه داد: پس از جستجوی کوتاه چند دقیقه ای از در و همسایه، با پلیس Police ۱۱۰ تماس گرفتم اما پلیس رأس ساعت ۱۲ شب برای تشکیل پرونده و صورت جلسه به منزل ما آمد.

وی گفت: پس از تماس با پلیس که خبری از آن ها برای پیگیری ربودن دخترم نشد، با در دست داشتن عکس ملیکا، به چندین کلانتری در محله مان در مشهد مراجعه کردم. هر کلانتری که رفتم، گفتند مربوط به حوزه آن ها نمی شود و من را به شعبه دیگری ارجاع دادند. آنقدر مضطرب بودم که عکس ملیکا را به تمام کلانتری هایی که رفتم دادم تا بلکه هر چه زودتر خبری از دخترم به دست بیاورند.

علی احمدی پدر ملیکا در حالی که گریه می کرد اضافه کرد: ما در جنوب شهر مشهد زندگی می کنیم و در محله ما یک گودال آب قرار دارد که در حال حاضر حجم زیادی آب در آن وجود ندارد اما حدس پلیس و عوامل هلال احمر که در صحنه حاضر شده بودند مبنی بر سقوط Fall دخترم به داخل این گودال بود. اما وقتی دختر بزرگترم به آن ها اطمینان داد که یک زن جوان ملیکا را سوار ماشین کرده و با خود بردند، بدون اعلام نتیجه نهایی خود محل را ترک کردند.

وی یادآور شد: شب گذشته هفتم مرداد ماه، یک مورد کودک ربایی دیگر، در همین محله ای که ما ساکن هستیم در حال وقوع بود که با هوشیاری مادر کودک، فرد سارق گرفتار و تحویل عوامل انتظامی شد.

علی احمدی از دریافت و تحویل فیلم بانک و مغازه هایی که در حوالی منزل آن ها دوربین مداربسته با حکم قضایی خبر داد و گفت: در حال حاضر فیلم ها را به مراجع انتظامی تحویل داده ام و منتظر خبر نهایی در خصوص دخترم هستم.

شایان ذکر است؛ پدر ملیکا کودک یک سال و نیمه ربوده شده مشهدی کارگر شهرداری است و با گذشت 8 روز بی خبری از سرنوشت فرزند خود، از مسئولان و مقامات قضایی و انتظامی درخواست رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده فوق را دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 288872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟