تجاوز جنسی به زن همسایه در تهران / سیروس می دانست شوهر عاطفه شب کار است

به گزارش رکنا، اوایل آذر ماه امسال زن جوانی به نام عاطفه به همراه شوهرش به پلیس آگاهی رفت و از مرد همسایه که مرتکب جنایتی سیاه شده و وی را آزار داده بود شکایت کرد .

این زن گفت: من و همسرم در خانه ای حیاط دار در جنوب تهران ساکن هستیم .شوهرم شب کار است و بعضی شب ها به خانه نمی آید. شب گذشته همسرم در خانه نبود و من خواب بودم که با صدایی از خواب پریدم و ناباورانه مرد همسایه مان به نام سیروس را دیدم که از حیاط وارد خانه ما شد .او حال طبیعی نداشت و من از دیدن او شوکه شده بودم و می خواستم فریاد بزنم که او دهانم را گرفت و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد.

این زن ادامه داد: سیروس سال‌هاست که در همسایگی ما زندگی می کند و با شوهرم رفاقت دارد.من از او شاکی هستم.

ردیابی همسایه شیشه ای

به دنبال اظهارات این زن وی به پزشکی قانونی معرفی شد .وقتی پزشکی قانونی آزار و اذیت این زن را تایید کرد مرد همسایه ردیابی و بازداشت شد.

سیروس که به شیشه معتاد است به ماموران گفت : یک هفته بود که ساقی محله مان مواد مخدر جدیدی به من می‌داد که پس از مصرف مواد مخدر جدید حالم بد می شد. من حال طبیعی نداشتم و منگ بودم و متوجه رفتار خودم نبودم. من چیزی از آزار زن همسایه به خاطر ندارم. فقط یادم هست که از روی دیوار خانه به پایین پریدم و وارد خانه همسایه شدم اما نمی دانم چطور زن همسایه را آزار داده ام.

در حالی که تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داشت مشخص شد سیروس سابقه دار است و ۱۴ سال قبل به اتهام دست داشتن در یک قتل بازداشت شده بود.

وی در این زمینه نیز به مأموران گفت : ۱۴ سال قبل وقتی 20 ساله بودم با چند نفر از دوستانم در یک دعوای ناموسی شرکت کردم اما دوستانم پسر جوان را با ضربه های چاقو زدند و او را کشتند ولی من هیچ ضربه ای به او نزدم. به همین دلیل هم از اتهام دست داشتن در قتل تبرئه شدم.

وی ادامه داد: ماجرای دستگیری ام و اتهام شرکت در قتل، تاثیر بدی در روحیه ام گذاشته بود و به افسردگی مبتلا شده بودم. به همین دلیل پس از مدتی به موادمخدر پناه بردم و به دام اعتیاد افتادم. بعد از آن بود که زندگی ام سیاه شد .من همه فکرم تهیه و مصرف مواد مخدر بود تا این که آخرین بار از ساقی محل ،مواد مخدر جدیدی گرفتم که حالم را دگرگون کرد.

به دنبال اظهارات مرد معتاد، پرونده وی به اتهام تجاوز به عنف به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی به زودی محاکمه شود .قرار است وی به اتهام ورود به عنف نیز در دادگاه کیفری 2 استان تهران از خود دفاع کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟