عجیب ترین اتفاق برای پسر میلیاردر تهران جلوی در خانه اش ! / او به پدرش چه گفت؟

به گزارش رکنا، آنها در تماس هایشان تهدید کرده بودند اگر یورو و دلارهای درخواستی شان پرداخت نشود گروگان را خواهند کشت.

گروگانگیری

آخرین روزهای شهریور امسال پسر جوانی به نام آرش سوار بر خودرویش در منطقه شهرک غرب تهران وقتی جلوی در خانه‌شان رسید ریموت در را زد تا وارد پارکینگ شود که ناگهان یک خودرو در کنار پسر جوان توقف کرد و یکی از سرنشین های آن به او نزدیک شد و با ظاهری فریبنده ادعا کرد که مامور پلیس است.

آرش شوکه شده بود و بدون این که از مامور پلیس بخواهد کارت خود را نشان دهد و بداند که به چه دلیل باید به اداره پلیس برود با آن ها همراه شد.

آرش تنها کاری که توانست انجام دهد این بود که با پدرش تماس بگیرد و بگویدکه پلیس جلوی در خانه آمده است و او باید با آن ها به اداره پلیس برود.

تماس تلفنی قطع شد و مرد مامورنما گوشی تلفن همراه آرش را در صندوق عقب خودرویش گذاشت و پسر جوان را در حالی که دستبند به مچ هایش زده و چشمانش را هم بسته بودند سوار بر خودرویشان کردند.

آرش خواست درباره اتهامش توضیح دهند اما مردان مامورنما خواستند تا رسیدن به اداره پلیس هیچ صحبتی نکند و خودرو شروع به حرکت کرد و پسر تاجر تهرانی نمی دانست مقصد این مردان کجاست.

یک ساعت گذشت تا این که سرعت خودرو کم شد و پس از لحظاتی توقف کرد، آرش درخواست کرد که چشمانش را باز کنند اما سکوت تنها پاسخ به خواسته پسر جوان بود، آرش هر چه صدا زد جوابی نشنید و بعد از دقایقی در خودرو باز شد و مردی جوان با لحنی عصبانی خواست تا آرش با همان چشمان بسته از خودرو پیاده شود.

آرش از خودرو پیاده شد و آرام آرام همراه مرد دیگری که دستش را گرفته بود وارد یک سوله شد این در حالی بود که دست ها و چشمانش بسته بودند و نمی دانست چه سرنوشتی در انتظارش است.

گروگانگیری میلیاردی

پدر آرش که یک تاجر سرمایه دار است وقتی تماس مرموز پسرش قطع شد هرچه با تلفن همراه او تماس گرفت جوابی نشنید. او سریع به جست و جو پرداخت ابتدا به کلانتری محل زندگی اش مراجعه کرد اما کسی از دستگیری آرش خبری نداشت.

تماس ترسناک

پدر نگران به هر جایی که احتمال می داد پسرش را به آن جا برده باشند سر زد اما هیچ کسی از سرنوشت پسرش خبر نداشت تا این که یک شماره ناشناس با تلفن همراه مرد تاجر تماس گرفت.

پدر آرش که منتظر شنیدن خبری از سرنوشت پسرش بود گوشی تلفن همراهش را پاسخ داد و مرد ناشناس با صدایی آرام ادعا کرد که آرش در اختیار ما ست و برای آزادی اش باید پول زیادی پرداخت کند.

مرد ناشناس از مرد تاجر خواست یک و نیم میلیون یورو و پنج میلیون دلار برای آزادی پسرش آماده کند تا در تماس بعدی محل قرار ملاقات برای آزادی آرش را اعلام کند وگرنه هیچ گاه پسرش را نخواهد دید.

بازداشت 2 باجناق و برادرزن

مرد تاجر وقتی شنید که پسرش در اسارت گروگان گیران میلیاردی است شوکه شد و تازه فهمید که گروگان گیران در نقش مامورقلابی پسرش را سوار بر خودرویشان کرده و بدون هیچ درگیری و سر و صدایی همراه خود به اسارتگاه شان برده اند.

در این مرحله پدر نگران با حضور در پلیس آگاهی تهران از ماجرای گروگان گیری پسرش خبر داد و همین کافی بود تا تیم ویژه ای از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شوند.

تحقیقات پلیسی آغاز شد و کارآگاهان در گام نخست به محل ربوده شدن پسر جوان از جلوی در خانه شان رفتند اما هیچ سرنخی از دوربین های مداربسته اطراف محل زندگی پسر جوان به دست نیامد.

گروگان گیران برای آماده شدن پول درخواستی شان با پدر آرش تماس گرفتند و مردتاجر ادعا کرد که پول درخواستی زیاد است و نیاز به وقت بیشتری دارد و به این ترتیب از آن ها فرصت خواست ولی گروگان گیران که احتمال می دادند پلیس در پشت این ماجرا باشد پدر آرش را تهدید کردند و گفتند که اگر پول را تا تماس بعدی آماده نکند اقدام به بریدن انگشتان آرش می کنند و برای اثبات تهدیدهایشان انگشتان بریده شده پسرش را برایش می فرستند.

مرد تاجر هراسان بود و فقط پشت تلفن التماس می کرد تا بلایی سر پسرش نیاورند تا پول درخواستی را برای آن ها آماده کند.

این تماس ها در حالی بود که ماموران، تجسس های فنی و اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار دادند و در این مرحله به سرنخ خوبی از گروگان گیران رسیدند.

کارآگاهان در این مرحله موفق به شناسایی سه مرد که در ماجرای گروگان گیری آرش نقش داشتند، شدند و آن ها را ردزنی و در دو عملیات همزمان این سه متهم را دستگیر کردند.

در بررسی ها مشخص شد متهمان که 2 باجناق و یک برادرزن هستند در این گروگان گیری نقش داشتند اما دو مرد جوان اصرار داشتند که در ماجرای ربوده شدن آرش نقشی نداشته اند.

رهایی گروگان جوان

تحقیقات پلیسی برای دستگیری دیگر متهمان و نجات آرش از اسارتگاه گروگان گیران ادامه داشت و در حالی که سه مرد جوان اصرار بر بیگناهی داشتند خبر رسید که آرش از اسارتگاه گروگان گیران نجات یافته است.

به این ترتیب کارآگاهان به سراغ آرش رفتند و پی بردند که پس از دستگیری سه متهم ، همدستان آن ها برای این که ردی از خود به جا نگذارند آرش را با چشمان بسته به بیابان های اطراف تهران رها کرده و 50 هزار تومان نیز داخل جیبش گذاشته اند.

آرش در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: روز ربوده شدنم فکر می کردم مردان داخل خودرو، پلیس هستند و چون چشمانم را بسته بودند نمی دانستم مرا به کجا می برند و زمانی که مرا وارد یک سوله کردند تازه فهمیدم که آن ها پلیس نیستند و قصد اخاذی از پدرم را دارند.

وی افزود: در این مدت چشمانم بسته بود و چهره هیچ یک از آدم‌رباها را ندیدم تا این که پس از چند شب مرا سوار بر خودرویشان کرده و در تاریکی شب در بیابان رها کردند و برای این که بتوانم به خانه مان بروم 50 هزار تومان داخل جیبم گذاشتند و فرار کردند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری دیگر اعضای این باند آدم ربایی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟