غیرتم دیر بیدار شد / جواد با زن بی نوایم همخوابی می کرد + عکس

به گزارش رکنا، این مرد دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که مسائل ناموسی را انگیزه جنایت برشمرد.

بامداد دهم شهریور سال ۹۷ جسد سوخته یک مرد جوان در روستای کوره فرنگ در طراف شهرری پیدا شد.

شواهد نشان می‌داد این مرد با ضربه های چاقو کشته و سپس جنازه اش به آتش کشیده شده است .

اهالی روستا جسد را پیدا کرده و ماجرا را به دهداری اطلاع داده بودند . جسد سوخته با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و رازگشایی جنایت آغاز شد .

در بررسی‌های پلیسی روشن شد جسد متعلق به مردی ۳۸ ساله به نام جواد است که به شیشه اعتیاد داشت و همراه پدر و مادرش زندگی می کرد.

ماموران در نخستین مرحله از تحقیق ها به بررسی تماس های تلفن همراه قربانی پرداختند و دریافتند وی آخرین بار با دوست صمیمی اش به نام عادل قرار ملاقات داشته است.

خانواده جواد می گفتند وی و عادل از سال ها قبل با هم دوست بودند و با یکدیگر رفت و آمد خانوادگی داشتند .

به این ترتیب، عادل 39 ساله ردیابی و بازداشت شد اما ادعا کرد از نحوه کشته شدن دوست صمیمی اش اطلاعی ندارد اما در بازجویی های فنی قتل را گردن گرفت و گفت دوست صمیمی اش را به خاطر مسائل ناموسی کشته و در این ماجرا دوستش مصطفی نیز با او همدست بوده است و با این ادعا مصطفی نیز بازداشت شد .

در دادگاه

این دو مرد دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند . در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی برای عادل حکم قصاص خواستند.

سپس او در جایگاه ویژه ایستاد و قتل را گردن گرفت . وی که حالا 40 سال دارد گفت : من و جواد هر دو شیشه مصرف می کردیم و از سال ها قبل با هم دوست بودیم . ما باهم قسم برادری خورده بودیم و با آن که جواد مجرد بود به خانه یکدیگر رفت و آمد داشتیم .ما در زمینه فروش عمده لباس نیز با یکدیگر همکار بودیم اما دوستم به من خیانت کرد و به همسرم نظر داشت .

وی ادامه داد: مدت ها پیش به همراه دایی ام برای سفر کاری به ترکیه رفته بودم. وقتی برگشتم همسرم حرف هایی به من زد که از شنیدن آن شوکه شدم. او می گفت در غیاب من جواد چندین بار در تلگرام برای او پیام فرستاده و به صورت غیرعلنی به او ابراز علاقه کرده است. من چون به جواد اعتماد داشتم به حرف های همسرم اهمیتی ندادم اما با رفتارهای عجیب همسرم کم کم به جواد مشکوک شدم.

این متهم در تشریح جزییات ماجرا گفت: یک روز که جواد در خانه ما مهمان بود و من در حال آب دادن به گل های باغچه بودم همسرم را دیدم که سراسیمه از اتاق بیرون آمد. او حالتی ملتهب داشت و به خاطر حضور جواد در خانه مان به من اعتراض کرد اما من بار دیگر حرف های او را جدی نگرفتم . همان روز جواد از من خواست تا همسرم را همراه او به خانه اش بفرستم تا لباس های جدیدی را که از خارج از کشور وارد کرده بود با هم بسته بندی کنند تا آن ها را با هم بفروشیم . آن روز دختر خردسالم را هم همراه آن ها فرستادم . چند ساعت بعد وقتی با گوشی تلفن همراه همسرم تماس گرفتم دخترم گفت مادرش و جواد در اتاق هستند . من از دخترم خواستم تا گوشی را به مادرش بدهد . همسرم خشمگین بود و پرخاش می کرد . آن جا بود که احساس کردم همسرم از موضوعی ناراحت است .

این مرد ادامه داد: رفتارهای همسرم تغییر کرده بود و هنگامی که جواد به خانه ما می آمد همسرم از خانه بیرون می رفت تا این که یک شب همسرم در خواب شروع به صحبت کرد .او در خواب به جواد فحش می داد و از او می خواست تا دست از سرش بردارد. وقتی خواستم او را بیدار کنم به سمت من تف کرد . از آن شب پیگیر ماجرا شدم و از همسرم خواستم تا حقیقت را به من بگوید اما او سکوت کرد. من به همسرم قول دادم تا جواد را ادب کنم . همسرم که می دانست روی تصمیم ام مصمم هستم از من طلاق گرفت اما خواست تا مقابل چشمان پدر و مادر جواد او را ادب کنم . من از مصطفی که دوست مشترک من و جواد بود کمک خواستم. من و مصطفی با موتور دنبال جواد رفتیم و به بهانه ملاقات با یکی از دوستان مشترکمان به نام بهمن او را سوار موتور کردیم و به روستای کوره فرنگ بردیم. آن جا من با چاقو به جواد حمله کردم و او را کشتم. مصطفی می خواست مانع من شود اما او را تهدید به مرگ کردم و خواستم سکوت کند. من به تنهایی بطری نوشابه ای را که از قبل داخل آن بنزین ریخته بودم روی جسد ریختم و آن را آتش زدم . مصطفی در این ماجرا نقشی نداشت و به خاطر تهدید های من فقط ماجرا را نظاره کرد.

با پایان دفاعیات این مرد مصطفی در جایگاه ویژه ایستاد. وی گفت: من نقشی در این قتل نداشتم و فقط همراه عادل رفته بودم. باور کنید نمی دانستم قرار است عادل دست به چنین کاری بزند .وقتی او با چاقو به جواد حمله کرد می خواستم مانع او شوم اما او مرا تهدید به مرگ کرد.

بنابه این گزارش، در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟