به گزارش گروه ترجمه رکنا، پسر جوانی به اتهام تجاوز به مادر خود دستگیر شد.

بر اساس گزارش پلیس، زن 50ساله‌ای که قربانی تجاوز شده بود متجاوز را شناسایی کرد. این زن که اهل شهر ویلوویل در کشور آفریقای جنوبی است جمعه‌شب هفته قبل، هنگام بازگشت به خانه مورد تجاوز قرار گرفته بود.

متهم بعد از چند دقیقه تعقیب و گریز او را موردآزار و اذیت جنسی قرار می‌‌دهد. سخنگوی پلیس در این باره گفت: قربانی هنگام بازگشت از رستورانی که در نزدیکی خانه‌اش قرار دارد متوجه می‌شود که کسی او را تعقیب می‌کند. او فرار می‌کند اما آن مرد بالاخره او را گرفتار می‌کند. وی او را به زور از جاده اصلی دور می‌کند و نیت خود را اجرا می کند.

این افسر پلیس در ادامه گفته است: مرد شیطان صفت از صحنه جرم فرار کرده اما فقط چند روز بعد از شکایت قربانی، شناسایی و دستگیر شده است. تحقیقات نشان می‌دهد که او پسر بیولوژیکی همان زنی است که موردتجاوز قرار گرفته است. متهم در جریان بازجویی‌ها تاکنون به 3 تجاوز دیگر اعتراف کرده است.

اعلام این خبر با واکنش تند مردم این شهر کوچک مواجه شده و شهردار ویلوویل به این رویداد واکنش نشان داده و خواهان اشد مجازات با پسری شده که به مادر خود تجاوز کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
شهرام یوسفی
آیا این خبر مفید بود؟