بازداشت یک مظنون در پی کشف ۵ جسد در تنسی آمریکا+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مقامات ایالت تنسی آمریکا از بازداشت مظنونِ پرونده کشف پنج جسد در دو خانه پس از عملیات تعقیب و گریز چند ساعته خبر دادند.

جاش دیواین، سخنگوی اداره تحقیقات تنسی آمریکا در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد این فرد مظنون که مایکل کومینز نام دارد، 25 ساله است. وی گفت در جریان عملیات تجسس برای یافتن این مظنون اعلام شده بود که این فرد ممکن است مسلح و خطرناک باشد.

دیواین در ادامه گفت: سرانجام این فرد در جریان عملیات تعقیب و گریز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد، اکنون هم در یکی از بیمارستان‌های محلی تحت مراقبت‌های درمانی است. در عملیات تجسس برای یافتن این مظنون از یک فروند هواپیمای اداره تحقیقات تنسی نیز کمک گرفته شد. در این عملیات به هیچ یک از نیرو‌های پلیس آسیب نرسیده است.

او افزود: اجساد چهار قربانی در یک خانه پیدا شده و این در حالی است که جسد قربانی پنجم را در خانه دیگری یافتند. این احتمال وجود دارد قربانی پنجم نیز در بیمارستان بستری باشد، اما کارشناسان اداره تحقیقات تنسی بر این باورند که این دو جنایت با یکدیگر مرتبط هستند.

هیچ جزییاتی درباره قربانیان این جنایات، هویت آن‌ها و حتی نوع سلاحی که برای حمله به آن‌ها مورد استفاده قرار گرفته، منتشر نشده است. سامنر کانتی در شمال شرقی نشویل و در مرز کنتاکی قرار دارد و این جنایات در نزدیکی شهر وست مورلند صورت گرفته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟