برخورد جدی با 2 مامور پلیس یزد به خاطر آزادی عامل کتک کاری پدر شهید مدافع حرم

رکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ 26 اسفند 97، در یکی از محلات شهر یزد به دلیل اختلافات شخصی و مزاحمت پارک خودرو و موتورسیکلت در کوچه، درگیری رخ داد.

در این درگیری، ضارب با وارد کردن ضربه‌ای به سر پدر شهید مدافع حرم، باعث مصدوم شدن وی شده که بلافاصله فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

پلیس با اطلاع از این موضوع، بلافاصله به محل اعزام و ضمن شناسایی فرد ضارب، وی را دستگیر کرد اما متأسفانه به دلیل عدم آگاهی افسر نگهبان کلانتری و نیز مداخله یکی از پرسنل، متهم آزاد شد.

فرمانده انتظامی استان یزد پس از اطلاع از این واقعه، ضمن دلجویی از خانواده محترم شهید مدافع حرم، دو پرسنل خاطی کلانتری را تا اطلاع ثانوی و روشن شدن پرونده از کار معلق کرد و دستور سریع برای دستگیری متهم صادر کرد.

پلیس استان یزد ضمن ابراز همدردی با این خانواده شهید و آرزوی سلامتی و شفای پدر بزرگوار شهید مدافع حرم اعلام کرد تمام تلاش خود را برای دستگیری ضارب متواری به کار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، چند روز قبل از این حادثه سردار میرحیدری؛ فرمانده انتظامی استان یزد به همراه تعدادی از مسئولان از خانواده این شهید گرانقدر سرکشی و با پدر بزرگوار شهید دیدار کرده بودند همچنین پس از وقوع حادثه نیز فرمانده انتظامی استان به همراه جمعی از مسئولان انتظامی در بیمارستان حاضر و از وی عیادت کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟