همخوابی پدر و مادر هوسباز با دختر 4 ساله خود +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، معلم یک مهدکودک در فلوریدا به جرم همدستی در تهیه پورنوگرافی کودکان و تجاوز به آن ها دستگیر و زندانی شد.

بر اساس گزارش پلیس، متهم 34 ساله از کودکانی که در مهدکودک بودند عکس و فیلم های مستهجن تهیه کرده بود و برای نامزد سابقش که علاقه زیادی به همخوابی با کودکان داشت فرستاد که این اعمال شنیع او توسط دوربین مداربسته مهدکودک ضبط و به پلیس تحویل داده شد.

متهم پس از دستگیری اعتراف کرد که از نامزد سابقش 4 فرزند دارد و زمان های زیادی قبل از جدا شدن از نامزدش به کمک او فرزندانشان را مورد تجاوز و دست درازی قرار داده بود و دختر 4 ساله شان را با وجود سن کمی که دارد وارد دنیای زنانگی کردند و به عنوان یک شریک جنسی با او رابطه برقرار کردند.

به گفته مامورپلیس، قربانی 4 ساله با زبان بچگانه در بازجویی ها گفت که بارها توسط پدر و مادرش مورد دست درازی قرار گرفته و عکس و فیلم هایش در موبایل پدر و مادرش وجود دارد.

پلیس با بررسی موبایل متهمان با تعداد زیادی فیلم و عکس از فرزندانشان و کودکان مهدکودک مواجه شدند که نشان می داد دو متهم بیمارجنسی و پدوفیل بودند.

اکنون زوج هوسباز بدون قرار وثیقه در زندان هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 465214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟