در این بین هر کسی برایم نسخه ای می پیچید، یکی مصرف فلان گیاه را توصیه می کرد و یکی مراجعه به متخصص تغذیه و ... این جریان ادامه داشت و من هر روز بیشتر از خودم متنفر می شدم تا این که در یک مهمانی خانوادگی مراجعه به کانال تلگرامی به من پیشنهاد شد.

اول تردید داشتم ولی بعد که فکر کردم با خودم گفتم من که همه چیز را امتحان کرده ام شاید در این جا به چیزی که می خواهم برسم و ...رئیس پلیس فتای استان درباره این پرونده گفت: خانمی 21 ساله به این پلیس مراجعه و اظهار کرد که برای زیبایی اندامم چندین ماه درگیر بودم و مشاوره می گرفتم که در این جریان در یک مهمانی خانوادگی یکی از اقوام کانال تلگرامی را به من معرفی کرد و به من اطمینان داد که مدیر این کانال خانم است.

سرهنگ «محمدپور» با بیان این که زن جوان پس از این با مدیر کانال ارتباط می گیرد و مسائل مربوط به زیبایی خود را مطرح می کند افزود: از طرف دیگر مدیر کانال خود را خانم معرفی و در رد و بدل پیام ها اعتماد خانم 21 ساله را جلب کرد. به گفته وی مدیر شیاد کانال مشاوره های رایگانی به طعمه خود ارائه می دهد و حتی در این پیام ها اطلاعات شخصی زن جوان را می گیرد تا برای او پرونده تشکیل دهد.

وی ادامه داد: شیادی مدیر کانال به این جا ختم نمی شود و در ارتباط های بعدی از شاکی تقاضا می کند که عکس ایستاده از خودش بگیرد تا مشاوره های بعدی را به او بدهد.

وی با اشاره به این که مدیر شیاد کانال در هر ارتباط، رایگان بودن مشاوره های خود را با طعمه مطرح کرده است افزود: در ارتباط های بعدی که اعتماد طعمه خود را به طور کامل جلب کرد از او خواست از اندام خود عکس بگیرد و برای او ارسال کند که شاکی ابتدا تن به این کار نداد اما با چرب زبانی و تبلیغات کاذب خام مدیر شیاد شد و عکس از اندام خود ارسال کرد.

سرهنگ «محمدپور» اضافه کرد: زن جوان بعد از مدتی که با مدیر کانال ارتباط برقرار می کند متوجه می شود دیگر از آن تبلیغات رنگارنگ و از مشاوره‌های رایگان این خانم دکتر خبری نیست تا این که بعد از مدتی با پیامی مواجه می شود که مدیر کانال زیبایی برقراری ارتباط نامشروع را از او درخواست می کند که زن 21 ساله متوجه می‌شود گرداننده این کانال مرد است.

به گفته وی پس از این مدیر شیاد فاز تهدید و اخاذی از طعمه خود را شروع می کند که وقتی پیغام های مدیر شیاد رنگ جدی تری به خود می گیرد زن جوان به پلیس فتای استان مراجعه و موضوع را پیگیری می کند.وی گفت: با اقدام های سایبری مهندسان پلیس فتا، مدیر شیاد کانال زیبایی اندام را که مرد 31 ساله ای بود در یکی از شهرستان های استان دستگیر کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟