ایده های خلاقانه برای مجالس شیک پاییزی

به تعداد روزهای از دست رفته، روزهای پاییزی در پیش رو داریم و اگر هنوز فرصت نکرده اید تا از این فصل زیبا لذت ببرید، از همین امروز که جشن میانه پاییز است شروع کنید و اصلا هم نگران نباشید، این مقاله به شما ایده هایی می دهد تا مهمانی میانه پاییزتان بهتر برگزار شود. پس تا انتهای این مطلب جذاب با ما همراه باشید.

تزیین میزغذا با شاخه های خشکیده درختان

شاخه های خشکیده درختان اشیا کاربردی و زیبایی هستند که مخصوصا در فصل پاییز به فراوانی پیدا می شوند و می توانند به دکوراسیون داخلی خانه شما حال و هوایی پاییزی دهند، پس درنگ نکنید. برای جشن میانه پاییز می توانید این شاخه های زیبا را درون یک گلدان بلوری زیبا گذاشته و آن را درست در وسط میز غذای تان بگذارید. به همین سادگی.

برگ های پاییزی برای جشن میانه پاییز

وقتی صحبت از جشنی برای پاییز می شود مگر می توان از حضور برگ های رنگارنگ پاییزی در آن سر باز زد، به نظر من که نمی شود، از این برگ های پاییزی خوش آب و رنگ هم می توانید برای ساختن ظرف هایی از جنس پاییز استفاده کنید، هم می توانید آن ها را برای تزیین رو میزی های میز غذا و تزیینات پاییزی بشقاب ها استفاده کنید.

میوه های خوش آب و رنگ پاییزی در مهمانی های پاییزی

یادتان هست که گفتیم پاییز پادشاه فصل ها است آن هم به واسطه تمام زیبایی های رنگارنگش؟ خب همین موضوع به شما کمک می کند تا مهمانی تان خوش آب و رنگ تر بشود، برای طراحی دکوراسیون منزل از خود طبیعت الهام بگیرید، طبیعت بهترین راهنما است.

آویزهای لوستر پاییزی

زیبایی دکوراسیون Decoration پاییزی در گوشه  و کنار خانه می تواند به چشم بخورد، این زیبایی یا می تواند با ایده هایی که در بند های بالاتر گفته شد مهمان خانه هایتان شود، یا می تواند روی لوسترهای زیبا اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری باشد. فرقی نمی کند هر کدام از آن ها را که استفاده کنید، پاییز مهمان خانه شما است.

گل های پاییزی، معجزه گران با طراوت دکوراسیون داخلی منزل

در مهمانی پاییزی تان، گل های پاییزی را فراموش نکنید. گل ها و گیاهان پاییزی می توانند معجزه گران با طراوتی باشند که دکوراسیون داخلی خانه تان را حسابی از این رو به آن رو می کنند و حسابی مهمانی پاییزی شما را شکوه و جلال می بخشند. این گل ها رنگ های پاییزی که کیف شما را حسابی کوک می کنند را به مهمانی تان می آورد. عکس بالا را نگاه کنید تا دقیقا متوجه شوید که منظورمان چیست.

زیر بشقابی هایی از جنس پاییز

زیر بشقابی ها عناصر کاربردی هستند که خیلی کم به آن ها بها داده می شود، در صورتی که بر خلاف ظاهر کوچک شان می توانند تاثیرات بزرگی در دکوراسیون و چیدمان میزغذا برای مهمانی ها داشته باشند، پس اگر تصمیم گرفتید تا مهمانی میانه پاییز برگزار کنید تزئین میز پذیرایی با زیر بشقابی های زیبا یادتان نرود. همچنین عکس بالا هم می تواند الهام بخش شما باشد.

استفاده از شمع ها برای مهمانی میانه پاییز

عجب معجزه ای است استفاده از شمع ها در دکوراسیون داخلی خانه، آن ها با حضور خود فضایی رمانتیک و شاعرانه را ایجاد می کنند، حتی اگر از نوع معطر این شمع ها مثل شمع دارچینی استفاده کنید، تقریبا مطمئن هستم که می توانید حسابی مهمان های تان را شگفت زده کنید، پس سریعا دست به کار شوید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟