شوهرم مدام علی پسرخاله ام را به خانه مان می آورد تا اینکه عاشق او شدم! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، در این جلسه دادگاه مرد جوان ادعای بی گناهی کرد و گفت دخترخاله اش او را فریب داده است.

قتل شوهر

وقتی ماجرای قتل Murder بهمن فاش شد تجسس ها نشان داد که زن او خیانتکار است و با پسرخاله اش رابطه دارد.

این زن وقتی دستگیر شد در بازجویی ها خود را در قتل بی گناه دانست و پسرخاله اش را عامل اصلی قتل معرفی کرد.

همین کافی بود تا پسرخاله این زن که 12 سال از او کوچکتر است، دستگیر شود او در بازجویی ها انگیزه اش از قتل را علاقه و عشق به دخترخاله شوهردارش دانست.

چرا خیانت!

الهه همیشه با بهمن دعوا داشت تا اینکه نزد پسرخاله کوچکترش درد دل کرد و فاجعه ای را رقم زد.

11 سال بود که با بهمن ازدواج کرده بود آن زمان 22 ساله بود ۲ تا دختر دارد که یکی ۱۰ ساله و دیگری ۸ ساله است.

این زن در بازجویی ها گفت: شوهرم عصبی بود مدام قرص اعصاب مصرف می کرد رفتارهایش را کنترل نمی کرد من را جلوی دیگران تحقیر می کرد.رابطه ما معمولی بود اما راضی به مرگ او نبودم.

بی اطلاعی عجیب

الهه ادامه داد: من نمی دانستم که علی پسرخاله ام شوهرم را به قتل می رساند هیچ وقت راضی به مرگ بهمن نبودم او خودسرانه دست به این جنایت Crime زد من علی را دوست داشتم و ای کاش او شوهرم بود.

یک پیامک

پاییز بود که در یک پیام تلگرامی علی به من ابراز علاقه کرد می دانستم مشکلات من را می داند مخالف عشق او بودم حتی به بهمن هم می گفتم چرا علی را آنقدر به خانه می آوری که می گفت خانه شان دور است و بیاید اینجا بهتر است.

روز قتل

الهه درباره روز قتل گفت: بهمن خسته بود و می خواست بخوابد که با دخترم پریسا به خاطر تبلتی که بهمن خراب کرده بود دعوایش شد وناگهان به همه ی ما گفت از خانه بیرون بروید ما هم سمت خانه مادرم به راه افتادیم و در مسیر ماجرا را به علی گفتم اما نخواستم قتلی رخ بدهد درحالیکه می دانستم علی قصد قتل شوهرم را دارد چون پیشنهاد داده بود بهمن را مسموم کنیم اما تصور نمی کردم در غیاب من چنین کاری کند.

وی افزود: ساعت پنج ونیم صبح بود که گوشی ام را نگاه کردم و دیدم مادر شوهرم کلی زنگ زده است بعد به آگاهی رفته و فهمیدم که شوهرم به قتل رسیده است از گردنبند خاصی که داشت توانستم همسرم را شناسایی کنم باز نمی دانستم پسرخاله ام قاتل The Murderer باشد روز بعد از ماجرا به علی پیام دادم که آن روز کجا بودی علی هم گفت که خانه شان بود.

بعدها فهمیدم علی قاتل است و از اینکه به شوهرم خیانت Cheat کرده ام پشیمان هستم.

اعتراف پسرخاله

علی 24 ساله بعد از دستگیری به کارآگاهان گفت: بهمن با من خیلی خوب بود مثل برادر با من رفتار می کرد فقط یک چیز مرا اذیت می کرد اینکه الهه را هر روز اذیت می کرد. اشتباه من هم این بود که وارد قضیه ای شدم که اصلا به من ربطی نداشت. هر کاری که بهمن می گفت انجام می دادم ولی نمی توانستم ببینم آن کسی که دوستش دارم را اذیت می کند.

وی افزود: از 8 ماه پیش به دخترخاله ام علاقه مند شدم شب ها به هم پیام می دادیم، ولی به منظور خاصی نبود در پیام ها در مورد همه چیز حرف می زدیم

وی درباره شب قتل گفت: شب قبل حادثه Incident مشغول کار کردن بودم که الهه زنگ زد پشت تلفن گریه می کرد شنیدم بهمن او و بچه ها را از خانه بیرون انداخته است به الهه گفتم بزار با بهمن صحبت کنم که این اجازه را نداد. فردای آن روز از الهه پرسیدم چه اتفاقی افتاد.الهه گفت که بهمن با برادرم صحبت کرده است نمی خواهد با من زندگی کند. رفتم خانه رفیقم خیلی عصبانی بودم مقداری مشروب خوردم ماشین ۲۰۷ را برداشتم رفتم خانه بهمن بعد از چند ساعت خواستم خانه بروم که بهمن مثل همیشه گفت مرا می رساند. به بهمن گفتم به سمت خیابان اتحاد برو کار دارم در یک کوچه تاریک توقف کردیم گفتم اینجا کار دارم چاقو را از جیبم درآوردم کمی تردید داشتم تا اینکه اولین ضربه را به بدن او وارد کردم خواست چاقو را بگیرد ضربه بعدی را به گردن او فرو کردم. خیلی ترسیده بودم ماشین را روشن کردم و به سمت ورامین رفتم گوشه ای از اتوبان کنار زدم و فرار Escape کردم چند قدم که دویدم این فکر به ذهنم آمد که اثر انگشتانم روی فرمان ماشین را پاک کنم برگشتم دستمال را بنزینی کردم روی فرمان ماشین گذاشتم کبریت را زدم که آتش شعله ور شدبعد فرار کردم با خودم گفتم که مردم آتش را خاموش می کنند ولی این طور نشد.

در دادگاه

با این اقرارها علی با اتهام قتل و الهه به اتهام معاونت در قتل روبرو شدند و کیفرخواست صادر شد تا اینکه دیروز در دادگاه کیفری یک تهران در برابر قضات جنایی قرار گرفتند تا محاکمه شودند.

در ابتدای جلسه خانواده بهمن در جایگاه ایستادند و خواستار مجازات قصاص برای عاملان جنایت شدند.

سپس الهه در جایگاه ایستاد و با بیان اینکه پشیمان است قتل را به گردن پسرخاله اش انداخت و ادعا کرد نمی دانست آن شب بهمن کشته خواهد شد.

با این ادعاها علی وقتی در جایگاه دفاع ایستاد گفت: من قاتل نیستم تنها به دخترخاله ام کمک کردم.

وی افزود: در روزهای بازداشت توسط آگاهی دخترخاله ام که می دانست دوستش دارم از این عاطفه من سو استفاده کرد و گفت قتل را به گردن بگیرم و قول داد توسط بچه هایش از خانواده بهمن رضایت می گیرد متاسفم که این اتفاق افتاد من بی گناهم و خواستار حکم تبرئه هستم.

بنابه این گزارش؛ با توجه به مدارک و استنادات پرونده هیئت قضایی بزودی وارد شور می شود تا حکم را صادر کند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟