به گزارش گروه حوادث رکنا، دوازدهم اسفندماه سال 95، مأموران پلیس از قتل مرد جوانی در خیابان مسعودیه باخبر و راهی محل شدند.

جسد متعلق به پژمان 22 ساله بود که در جریان درگیری چند مرد جوان بر اثر ضربه چاقو از سوی یکی از دوستانش کشته شده بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، عامل قتل - اسماعیل 25 ساله - که در محل حضور داشت بازداشت شد و پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. متهم در بازجویی ها سعی داشت قتل را انکار کند تا اینکه بنا به گواهی شاهدان حادثه بلاخره لب به اعتراف گشود و در خصوص انگیزه قتل گفت: «شوخی میکردیم که جدی شد، از آنجائیکه مست بودم ناخواسته مرتکب قتل شدم.»

با اقرارهای متهم، مرد جوان بعد از بازسازی صحنه جرم روانه زندان شد و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در اولین جلسه محاکمه بعد از اعلام رسمیت جلسه، اولیای دم درخواست قصاص کردند. در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و بعد از اقرار به جرمش در شرح ماجرا گفت: «من و مقتول با هم بچه محل و دوست بودیم. چند ماه قبل به خاطر اختلافی که پیش آمد قهر کردیم و صحبت نمیکردیم. این قهر باعث شد دوستانمان پادرمیانی کنند و ما را آشتی دهند. روز حادثه من و پژمان با هم روبرو شدیم بعد از صحبت و رفاقت دوباره قرار شد در خانه ما جشن بگیریم.»

متهم ادامه داد: «آن شب همه دوستان به خانه مان آمدند و بعد از خوردن مشروب، من و پژمان شروع به شوخی و صحبت کردیم. این شوخی ها آنقدر ادامه پیدا کرد که منجر به درگیری شد. در آن درگیری مقتول شروع به داد و فریاد کرد و از آنجایی که خانه مان بالای مغازهای بود که آنجا کار میکردم از ترس آبرویم از او خواستم ساکت باشد. سپس او را بیرون خانه بردم اما مقتول دست بردار نبود و همچنان فحاشی و سر و صدا میکرد که ناچار دست به چاقو شدم و چند ضربه به او زدم.»

متهم در آخرین دفاعش گفت: «باور کنید آن روز به خاطر خوردن مشروب در حال خودم نبودم. از طرفی مقتول هم در محل زندگی و کارم سر و صدا میکرد من هم به خاطر اینکه آبرویم نرود ناخواسته او را کشتم. همه این درگیری از یک شوخی شروع شد و ادامه شوخی ها کار را به اینجا رساند. از اولیای دم درخواست گذشت دارم.»

در پایان هئیت قضایی بعد از آخرین دفاع متهم وی را به قصاص محکوم کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

ترامپ: من به پادشاه عربستان تعظیم نکردم / اگر ما نبودیم ایران دو هفته ای عربستان را شکست می داد

پزشک منحرف بیماران و پرستاران را مجبور به کارهای ناشایست می کرد+عکس

ازدواج رونالدو با دختر 23 ساله یک قاچاقچی کوکائین + عکس

با اتوبوس شیک و اختصاصی پرسپولیس مسافرکشی می کنند!

فیلم آشنایی زن امریکایی با 4 دندانپزشک ایرانی نقشه شوم او را لو داد + عکس

تجاوز وحشیانه داماد کینه جو به خواهر زن 13 ساله در اتاق خواب + عکس

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

خیلی خوشحال بودم که حامله شدم ولی رامین با نامردی مرا تنها گذاشت

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

واکنش تلخ رضا شفیعی‌جم به شایعه ازدواجش با ماهایا پطروسیان + فیلم

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

تجاوز به 2 دختر زندانی در توالت زندان / وقتی این دختر حامله شد ... + عکس

 

کدخبر: 422301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟