192131_614

یک دختر انگلیسی به دلیل ریزش مو و ابتلا به کچلی و شرایط روحی دشوار پس از آن، پانزده بار خودکشی Suicide کرده است. «لارا کیچن» تصویری از خود در فضای مجازی منتشر کرد که در آن کاملاً بدون مو و طاس است.

لارا در چهارده سالگی دچار ریزش مو شد و پس از این مشکل به افسردگی مبتلا گشت و سلامت جسمی و عقلی او به خطر افتاد. او در دوران افسردگی از خوردن غذا خودداری می کرد تا جایی که دچار لاغری شدید شد و بارها تصمیم گرفت، به زندگی خود پایان دهد.

وی هم اکنون 22سال دارد و می گوید: در همه این دوران از کلاه گیس استفاده می کرده و ظاهر او چیزی از شرایط سختش نشان نمی داد؛ اما از درون رنج می برد و دچار افسردگی و نا امیدی شدید بوده است.

پانزده بار خودکشی به خاطر ریزش مویک روزنامه انگلیسی در ژوئن سال 2016 عکسی از یک دختر در اتاق مراقبت های ویژه منتشر کرد که به دلیل مصرف بیش از اندازه دارو به کما فرو رفته بود. این عکس یکی از آخرین تلاش های لارا برای خودکشی بوده است.او در این باره می گوید: فقط می خواستم به زندگی ام پایان بدهم، آخرین چیزی که به یاد می آورم راهروی منتهی به اتاق خوابم و سپس بیدار شدن در اتاق مراقبت های ویژه بود. مادرم من را بیهوش در اتاق پیدا کرد و با اورژانس تماس گرفت. وقتی در بیمارستان بیدار شدم عصبانی بودم زیرا می خواستم بمیرم. لارا سرانجام با انتشار عکس بدون موی خود در فیسبوک با همه ترس ها و افسردگی اش و پس از انتشار عکسش با حمایت گسترده ای از سوی مردم روبه رو شد تا جایی که حالا این شرایط را پذیرفته و می خواهد نمونه ای برای افرادی باشد که از ریزش مو و کچلی رنج می برند. لارا می گوید برای زیبا بودن لزومی ندارد که مو داشته باشید.

192128_529

192127_938

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جسد تکه تکه شده 6 قلوها در پارکینگ / مادر بی رحم پس از زایمان قتل عام به راه انداخت + عکس

سندرمی نادر دختر خردسال را صاحب چشمانی فوق العاده زیبا کرد + تصاویر

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

خونریزی مسافران هواپیما در آسمان به دلیل فراموش کاری خلبان! +فیلم

ناگفته های عجیب بازمانده یک تصادف / ماجرای آهنگ ترسناک خودرو چه بود؟

فیلم نذری پخش کردن احمدی نژاد در نارمک

فیلم لحظه برخورد وحشتناک پراید با 3 عابر پیاده در جاده بابل

اعتراف 10 زن و مرد در 6 پرونده قتل تهران + فیلم گفتگو با قاتلان

ادعای عجیب داعشی دستگیر شده در روز عاشورا / دختر محجبه چه قولی داده بود؟ + فیلم گفتگو

شرط کثیف مدیرعامل برای پس گرفتن شکایت از همسر ملیحه / باید پیش من بیایی!

بی آبرویی عجیب عروس خانم سر سفره عقد / داماد جا خورد

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

کدخبر: 418243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟