همسرم آدم آرام، خونسرد و کم‌حرفی بود و نسبت به روابط عاطفی و زناشویی خیلی سرد و خشک برخورد می‌کرد. من خیلی برون‌گرا و پرجنب‌وجوش بودم. با تمام این اوصاف، او مرد باایمان و خداترسی بود و در زندگی از لحاظ رفاهی چیزی برایمان کم نگذاشته و تمام تلاشش را برای رفاه ما انجام می‌داد ولی مشکل بزرگ من چیز دیگری بود. دوست داشتم شوهرم به من محبت کند و با من حرف بزند اما هربار می‌خواستم سر صحبت را بازکنم، می‌گفت خسته است و بگذارم برای بعد!

11 سال است که همه‌اش گذاشته‌ام برای بعد و حرف‌هایم مانند گره‌ای در قلبم تبدیل به عقده شده. اوایل فکر می‌کردم به‌ مرور زمان و با آمدن فرزند، شاید شرایط بهتر شود ولی فرقی نکرد و رابطه‌اش با من روزبه‌روز سردتر شد.

ناگفته نماند چون همسرم خودش فرد تحصیل‌کرده‌ای است، از همان ابتدا با من شرط کرد، درسم را ادامه دهم و تحصیلات عالی کسب کنم. همین شد که بعد از 4 سال زندگی مشترک‌، با اصرارهای همسرم به دانشگاه رفتم و در رشته مورد علاقه‌ام تحصیل کردم.

ترم سوم بود که خیلی اتفاقی متوجه نگاه‌های یکی از همکلاسی‌هایم به نام سامان شدم. او به بهانه‌های مختلف خودش را به من نزدیک و خواسته‌هایش را مطرح می‌کرد. اول خیلی جا خوردم و به او گفتم متأهل هستم و 2 فرزند نیز دارم ولی می‌گفت فقط خودم برایش مهم هستم و دائما به من ابراز علاقه می‌کرد. من نیز به‌دلیل ابراز محبت‌هایش و بهایی که به من می‌داد، کم‌کم به او علاقه‌مند شدم. از آنجایی که سامان را در جریان تمام مشکلات زندگی‌ام گذاشته بودم، جای تمام عقده‌های عاطفی‌ و رنجی را که از زندگی مشترک با همسرم برده بودم، برایم پر می‌کرد. گویی تازه متولدشده و روزبه‌روز شادتر می‌شدم.

متاسفانه رابطه پیامکی و تلفنی من با سامان مرا در گرداب خیانت Cheat فرو برد. ‌دچار عذاب وجدان شده‌ام و نگرانم مبادا شوهرم دیر یا زود از قضیه بو ببرد.

هرچند او به کارهای من مشکوک شده، ولی به روی خودم نیاوردم و همچنان در خواب زمستانی فرو رفته‌ام و پشت پا به زندگی و خوشبختی‌ام زده‌ام.

خودم می‌دانم پایان این روابط تباهی و غرق شدن در فساد و از هم‌ پاشیده شدن زندگی‌ام است اما توان قطع رابطه با سامان را ندارم. سامان با اینکه ازدواج کرده ولی قصد ندارد به این رابطه پایان دهد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی فهمیدم زنم از من حامله نشده است دنیا روی سرم خراب شد !

گفتگو با سعید براتی بعد از آزادی از اسارت تروریست ها / 15 ماه در یک دخمه بودم + عکس

تجاوز به زن بیمار هنگام بیهوشی روی تخت بیمارستان

دختر دانشجو توسط خواهرش در دام مرد شیطان صفت افتاد

ماجرای عاشقانه عروس کچل + عکس

واکنش تند یک آقازاده در فضای مجازی / اگر نمی‌توانید پول دربیاورید بروید بمیرید!

رسوایی اخلاقی برای یک چهره مذهبی سرشناس

این زن می خواست همزمان با دو دوست ازدواج موقت کند !

زن 35 ساله شوهر داشت اما با پسران نوجوان می پرید! / پلیس فاش کرد + عکس

پشت پرده شوم سفر مجرّدی مردان عراقی‌ به مشهد

عکس‌های برهنه سارا 21 ساله لیلا را شوکه کرد!

تجاوز به زنان شوهردار مقابل چشم همسرانشان! + عکس

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

 

کدخبر: 408894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟