ساعت‌2 بامداد دیروز مأموران کلانتری‌128 تهران‌نو قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران را از قتل مرد سالخورده‌ای با خبر کردند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت مرد سالخورده ساعتی قبل در مغازه ساندویچی‌اش از سوی فرد ناشناسی با ضربات چاقو زخمی و برای درمان به بیمارستان بوعلی منتقل شده است، اما مرد سالخورده به سبب خونریزی شدید فوت می‌کند. بدین ترتیب با اعلام این خبر بازپرس همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شدند.

تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد 73‌ساله‌ای به نام فرامرز روبه‌رو شدند که با اصابت چاقو به قفسه سینه‌اش به کام مرگ رفته بود. همچنین در تن‌پیمایی از مقتول تیم جنایی با آثار زخم روی دست مقتول هم روبه‌رو شدند که نشان می‌داد وی در دفاع از خودش مقابل ضارب از ناحیه دست هم زخمی شده است. 
پسر مقتول در تحقیقات پلیسی گفت: پدرم مغازه ساندویچی داشت و من هم در مغازه‌اش کار می‌کنم. او با کسی دشمنی نداشت، اما دو هفته قبل پسر جوانی به داخل ساندویچی آمده‌بود و با پدرم درگیر شده بود. من علت درگیری را نپرسیدم و الان هم دلیل این درگیری را نمی‌دانم.

وی درباره لحظه قتل گفت: خانه ما بالای مغازه ساندویچی است. ساعت‌12 شب در حالی که قرار بود مغازه را ببندیم برای انجام کاری به خانه‌مان در طبقه بالا رفتم و پدرم در مغازه تنها بود. لحظاتی بعد وقتی به مغازه برگشتم با صحنه هولناکی روبه‌رو شدم. پدرم خونین نقش بر زمین شده بود و به سختی حرف می‌زد. بلافاصله با اداره پلیس و اورژانس تماس گرفتم و پدرم را با آمبولانس به بیمارستان بوعلی منتقل کردیم، اما پدرم به خاطر خونریزی شدید فوت کرد.

وی در پایان گفت: من به همان پسر جوان مشکوک هستم و احتمال می‌دهم او در همان دقایقی که من به خانه‌مان رفتم به مغازه آمده و پدرم را به قتل رسانده است. همزمان با ادامه تحقیقات تیم جنایی مشخصات مظنون را که پسر مقتول در اختیار تیم جنایی قرار داده بود به گشت‌های مأموران پلیس اعلام کردند و پسر ناشناس به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت.

در حالی که ساعتی از وقوعحادثه Incident نگذشته بود مأموران کلانتری 128‌تهران‌نو اعلام کردند پسر موتور سواری را در حوالی محل حادثه مشاهده کرده‌اند که با موتور سیکلتش در حال دور دور زدن است. با مشاهده مظنون، مأموران به دستور بازپرس پرونده پسر موتور سوار را بازداشت کردند. مأموران همچنین در بازرسی از متهم و موتور سیکلتش چاقویی را که وی زیر زین موتورسیکلتش مخفی کرده بود کشف کردند. 
متهم که پسر 30‌ساله‌ای به نام رسول بود پس از دستگیری برای تحقیقات به اداره پلیس منتقل شد. متهم در بازجویی‌ها به درگیری با مقتول اعتراف کرد، اما مدعی شد مرتکب قتل مرد ساندویچی نشده است. 
وی گفت: من از مقتول کینه قدیمی داشتم. 20‌سال قبل برادر11ساله‌ام به طرز مرموزی به قتل رسید. در آن زمان خیلی تلاش کردم عامل قتل را پیدا کنم، اما موفق نشدم تا اینکه پس از مدتی فهمیدم فرامرز، برادرم را به قتل رسانده است. از آنجایی که مدرکی برای اثبات حرفم نداشتم کاری نتوانستم انجام بدهم، اما از آن روز به بعد از فرامرز کینه به دل گرفتم و الان هم خیلی خوشحالم که او به قتل رسیده است. وی ادامه داد: 13‌سال قبل برای کار به کشور هلند رفتم و آنجا زندگی تازه‌ای را شروع کردم تا اینکه یک‌ماه پیش برای دیدن خانواده‌ام به ایران آمدم. وقتی برای زیارت قبر برادرم به بهشت زهرا رفتم دوباره داغم تازه شد تا اینکه دو هفته قبل فرامرز را دیدم و با هم درگیر شدیم. پس از آن روز من فرامرز را ندیدم و الان هم خبر ندارم چه کسی او را به قتل رسانده است. امشب هم دلم خیلی گرفته بود و از خانه‌مان در محله تهرانپارس با موتور سیکلتم به محله قدیمی‌مان در تهران‌نو آمدم و در حال چرخیدن بودم که مأموران مرا بازداشت کردند. 
متهم در پایان جلسه بازجویی به دستور قاضی منافی‌آذر برای تحقیقات بیشتر و بر ملا شدن راز این حادثه در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین بازپرس جنایی دستور داد چاقوی کشف شده از مظنون برای انجام آزمایش‌های لازم در اختیار پزشکی قانونی قرار گیرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمیه و شاهرخ پس از 22 سال چه سرنوشتی دارند؟ / چه بر سر خانه وحشت خیابان گاندی آمده است؟ + عکس

فاطمه چاقو را تا دسته داخل سینه رضا فرو کرد! / شوهرش با سارا قرار داشت ؟! + عکس قاتل

اگزوز خودرو سر دختر جوان را بلعید + تصاویر

نجات نوزادی که زنده به گور شده بود + فیلم

وحشت مریم کوچولو از برق چشم های مرد وقیح +عکس

دختر خاله ام مرا در دام کامران شیطان صفت انداخت!

مرگ تلخ هوادار فوتبال ایران بعد از گل به مراکش

تازه‌ترین اعتراف دختر 17 ساله که پسر بچه ماهشهری را کشت + عکس

قتل دلخراش ارسلان 2.5 ساله / اعتراف تلخ زن جوان نزد بازپرس مشهد +عکس

این زن شوهرش را در پشت بام به آتش کشید +عکس قاتل در صحنه جرم

خودکشی زن هفتم یک پیرمرد در مشهد

مرد خوابگرد دختر 15 ساله را باردار کرد!

تجاوز وحشیانه به سپیده توسط 2 مرد اجیر شده از سوی شهاب

 

کدخبر: 390291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟