حجم ویدیو: 24.68M | مدت زمان ویدیو: 00:03:51

دادیار اجرای احکام کیفری مجتمع قضایی شهید مطهریِ تهران در حین انجام وظیفه مورد حمله فردی قرار گرفت که حکم دادگاه به نفع او صادر نشده بود.
این گزارش حاکی است فرد مهاجم که با سلاح سرد به دادیار اجرای احکام حمله کرد، در پرونده‌ای که تحت نظر وی بود، مدعی دریافت مبلغی تحت عنوان دیه تصادف Crash یک کودک خیابانی بود؛ اما نه تنها هیچ مدرکی برای اثباتِ نسبت خود با این کودک ارائه نکرده بود، بلکه از انجام "آزمایش دی ان آ" هم برای اثبات این امر خودداری می‌کرد.
بر اساس این گزارش، ضارب پس از آنکه دادیار اجرای احکام کیفری مجتمع قضایی شهید مطهری، واریز مبلغ دیه کودک به حساب وی را به اثبات نسبت وی با کودکِ حادثه Incident دیده موکول کرد، با مراجعه به درب مجتمع قضایی شهید مطهری، دادیار اجرای احکام را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه کشاله ران، کلیه، مثانه و دست راست بشدت مضروب کرد.
گفتنی است دادیار اجرای احکام کیفری مجتمع قضایی شهید مطهری، از بانوان همکار دستگاه قضاست و فردی ارزشی، متعهد و متخصص محسوب می‌شود. وی که در ماههای پایانی بارداری نیز بسر می‌برده، هفته گذشته مورد حمله مهاجم قرار گرفته و هم‌اکنون در یکی از بیمارستانهای تهران بستری و تحت درمان است.
درپی وقوع این حادثه، برخی از مقامات عالی قضایی از جمله دکتر محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم Crime قوه قضاییه و نیز ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور دربیمارستان، ضمن عیادت از دادیار اجرای احکام درجریان روند درمانی وی قرار گرفته و با صدور دستور پیگیری دقیق حادثه، از وی دلجویی کردند.
شغل کارکنان قضایی، از سخت‌ترین و درعین حال پرمخاطره‌ترین مشاغل کشور محسوب می‌شود و بویژه مراوده با افرادی که آراء و احکام دادگاهها را مطابق میل و سلیقه خود نمی‌یابند، از مشکل‌ترین مراحل کار قضایی محسوب می‌شود که گاه منجر به ارتکاب جرم علیه آنها و ایراد صدمات شدید جسمی به ایشان تا مرز شهادت، بخاطر انجام وظیفه هم می‌شود. این درحالی است که در ماههای اخیر و در یک پروژه هدفمند سیاسی، قوه قضاییه و مدیران و کارکنان خدوم آن بشدت هدف حملات رسانه‌ای معاندان، رسانه‌های بیگانه و عوامل همسو با آنها در داخل کشور قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن همسایه با لباس نامناسب مقابل پنجره می آمد و برای برادرم حرکات عجیب می کرد! + عکس

​2 بار اقدام وحشیانه راننده با زینب 12 ساله + عکس

حمله شبانه 3 جوان به زن و شوهر در خیابان

لو رفتن قتل فجیع مهندس تهرانی در تماس یک زن از امریکا!

آخرین خبر از محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج + عکس

تصادف زنجیره ای در پل کابلی عروس و داماد تبریزی را راهی بیمارستان کرد + عکس

برای بچه های مدرسه نامه های عاشقانه می نوشتم / شیطنت های ملیحه نفسم را بندآورد!

زشت ترین خودروی جهان در تهران + عکس

جومونگ، پدر 3 قلوهای بامزه + عکس

نیمکتی برای عاشقی دختر و پسر نابینا

زمان اعدام قاتل اتوبوسی خیابان پاسداران مشخص شد

فوری / 2 دختر دبیرستانی در پل کابلی تبریز خودکشی کردند + عکس

راز سیاه دختران اینستاگرامی جهانگرد! / همه حسرت این دختران را می خوردند ! + عکس

نویسنده کتاب بابا آب داد به دیار حق شتافت + عکس

ادعاهای باورنکردنی 3 برادر قوی هیکل که در روز روشن تهران گروگانگیری کردند! + عکس

دختر معلول 30 سال با جسد مادرش زندگی کرد + عکس های باورنکردنی

خطر دراکولا در خیابان ولیعصر تهران + تصاویر

 

کدخبر: 361566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟