به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید مجتبی اشرفی، رئیس پلیس شهرستان شاهرود در تشریح این خبر گفت: کارگر یک واحد دامداری واقع در یکی از روستاهایی حاشیه بسطام پس از مدتی کار در محل مذکور چند میلیون پول خود را جهت گردش مالی مالک دامداری در اختیار وی قرار داد.
وی افزود: پس از مدتی مالک دامداری بر اثر مشکلات اقتصادی دچار ورشکستگی شده و زمانی که کارگر ۵۵ ساله مبلغ پرداختی خود را از وی مطالبه کرد با ممانعت وی مواجه شده و به بهانه های مختلف کارفرما از بازگرداندن مبلغ مذکور خودداری کرد.
اشرفی با اشاره به خشم وافر کارگر از این اقدام کارفرما افزود: وی که در رسیدن به پول خود از سوی کارفرما ناامید شده بودبا از کارانداختن دوربین های امنیتی دامداری و با صحنه سازی اقدام به آتش زدن ۲هزار بسته کاه موجود در دامداری با ارزشی قریب به یکصد میلیون ریال کرد.
رئیس پلیس شهرستان شاهرود به بررسی های ماموران واحد تجسس بخش انتظامی بسطام از محل اشاره داشت و گفت: پس از بررسی های انجام شده که به نحوی صحنه سازی شده بود که حریق غیرعمدی جلوه کند ماموران به رفتار کارگر مذکور ظنین شده و در چندمرحله بازجویی درنهایت با تناقض گوئی های کارگر دامداری راز حریق مذکور راکشف، و کارگر در اعترافات خود به انتقام از کارفرما اعتراف کرد.
وی از تشکیل پرونده دراین خصوص خبرداد و گفت: با تکمیل پرونده و اعترافات کارگر موصوف وی جهت رسیدگی به جرم Crime خود به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 288777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟