فیلم کوتاه با زن شوهردار در جاده چالوس راز قتل یک مرد را لو داد

هفته گذشته زنی با پلیس کرج تماس گرفت و از سوءقصد به جان شوهر 33 ساله‌اش در یکی از خیابان‌های منطقه ولدآباد محمدشهر خبر داد. ماموران کلانتری در آنجا مشاهده کردند،‌ خودرویی در خیابان متوقف شده و مرد جوانی غرق خون پشت فرمان است و زنی هم کنار خودرو ایستاده و فریاد می‌زند همسرم را چاقو زدند.

ماموران با اورژانس تماس گرفتند و با آمدن امدادگران اورژانس در محل حادثه جوان زخمی به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

با مرگ وی و گزارش موضوع به بازپرس مرادی، کشیک دادسرای امور جنایی کرج، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران همسر او را برای تحقیقات به اداره قتل پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند.

همسر مقتول به پلیس گفت: شوهرم کارمند است و سه سال پیش با هم ازدواج کردیم. امشب خانه پدر شوهرم مهمان بودیم. پس از پایان مهمانی با خودرویمان به سمت خانه در حرکت بودیم که خودروی پرایدی کنارمان ایستاد. راننده پراید با دست به شیشه خودرو زد و نشانی خانه‌ای را از شوهرم خواست.

وی افزود: شوهرم برای کمک به مرد غریبه و نشان دادن آدرس، شیشه را پایین آورد. همان موقع مرد غریبه که چاقویی به دست داشت ضربه‌ای به قلب همسرم زد و بسرعت حرکت کرد و رفت. با دیدن این صحنه شوکه شده بودم. قاتل را نمی‌شناختم. با پلیس تماس گرفتم و بعد خانواده شوهرم را در جریان ماجرا قرار دادم.

در این مرحله ماموران به تحقیق از خانواده مقتول و خانواده همسرش پرداختندکه مشخص شد او با کسی اختلاف و دشمنی نداشته است. در حالی که کارآگاهان جنایی در جست‌وجو برای دستگیری قاتل فراری و رازگشایی ا ز جنایت بودند، به همسر مقتول مظنون شدند که به خاطر مرگ شوهرش بیتابی نمی‌کرد و با خونسردی درباره شب حادثه حرف می‌زد.

همین سرنخ کافی بود که ماموران احتمال دهند او در جنایت نقش دارد. بنابراین با هماهنگی قضایی وی بازداشت شد.

زمانی که ماموران در حال انتقال او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز بودند، ناگهان تلفن همراه زن به صدا در آمد و او هنگام پاسخ دادن به تلفن همراهش فریاد زد،‌ اشتباه گرفته‌اید و تلفن را قطع کرد. بعد از آن تماس، زن جوان بسیار دستپاچه شد. ماموران زمانی که این تماس را مورد بررسی قرار دادند، معلوم شد فردی که با این زن تلفنی حرف زده،‌ یک مرد بوده که حتی برای او پیامکی ارسال و درباره حال و روزش پرس و جو کرده است.

ماموران با به دست آوردن این اطلاعات،‌ اطمینان یافتند زن باید ارتباطی با مرد تماس‌گیرنده داشته باشد. زمانی که زن به اداره جنایی پلیس آگاهی منتقل و بازجویی شد،‌ هر گونه ارتباط با مرد غریبه را انکار کرد و مدعی شد او فقط یک مزاحم بوده است.

در ادامه تحقیقات، ‌زن سکوت خود را شکست و به اجرای نقشه این جنایت با همدستی مرد غریبه‌ای به نام محمد اعتراف کرد.

زن به افسر بازجو گفت: 9 ماه پیش به طور اتفاقی با محمد در خیابان آشنا شدم و ارتباط تلگرامی‌مان شکل گرفت. هر از گاهی نیز با هم ملاقات پنهانی داشتیم. بعداز مدتی متوجه شدم او در زمینه سرقت و زورگیری فعالیت دارد، اما به دلیل این که به او علاقه‌مند شده بودم، به ارتباطم با او ادامه دادم. او هم به من علاقه پیدا کرده بود. شوهرم اگر زنده می‌ماند، مرا طلاق نمی‌داد و من و محمد ارتباطمان دچار مشکل می‌شد بنابراین یک روز که در تلگرام صحبت می‌کردیم، تصمیم گرفتیم شوهرم را که سد راهمان بود،‌ از میان برداریم.

وی افزود: یک ماهی محمد دستگیر شد و به زندان افتاد. بعد از آزادی، قرار شد نقشه قتل شوهرم را اجرایی کنیم. چند روز قبل از جنایت به جاده چالوس رفتیم و در آنجا آخرین حرف‌ها و نقشه‌هایمان را با هم مرور کردیم و حتی او با گوشی‌اش،‌ فیلمی کوتاه تهیه کرد که نشان می‌داد،‌ یک روز دیگر شوهرم کشته می‌شود و من و او با هم می‌توانیم ازدواج کنیم.

زن ادامه داد: شب جنایت شوهرم برای مشاهده بازی فوتبال به سالن ورزشی رفت. نشانی او را به مرد مورد علاقه‌ام دادم و از او خواستم، برای اجرای نقشه قتل سراغ او برود که نتوانست در آنجا نقشه قتل را اجرایی کند بنابراین قرار شد بعد از بازگشتمان از مهمانی، شوهرم را به قتل برساند.

وی گفت: هنگام خروج از آنجا در تلگرام،‌ پیغامی به محمد ارسال کردم و به او اطلاع دادم که فرصت برای کشتن شوهرم مهیا شده است. او آن شب تعقیبمان کرد و در فرصت مناسب به بهانه پرسیدن نشانی سمت خودرویمان آمد. زمانی که شوهرم شیشه خودرو را پایین آورد، مرد مورد علاقه‌ام با چاقو او را زخمی کرد و بسرعت دور شد. بر اثر همان ضربه شوهرم فوت کرد. گمان نمی‌کردم دروغ‌پردازی‌هایم لو برود و راز جنایت برملا شود.

با اعتراف همسر مقتول، همدستش که دست به این جنایت زده بود،‌ تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش در خانه‌ای در محله سر حدآباد کرج دستگیر شد.

در بازرسی از مخفیگاه متهم،‌ فیلمی که همسر مقتول گفته بود درباره نقشه جنایتشان ثبت کرده‌اند، در گوشی عامل جنایت کشف شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی استان البرز زمانی که در مواجهه با زن مقتول قرار گرفت، سکوت خود را شکست و به این جنایت اعتراف کرد و گفت: من ابتدا قصد نداشتم شوهر او را بکشم، اما آنقدر ماجرای کشتن او را بازگو کرد ومدعی شد شوهرش سد راه زندگی و عشقمان است که سرانجام پذیرفتم او را به قتل برسانم و نقشه را اجرا کنم. می‌خواستیم بعد از قتل تا پیش از فاش شدن جنایت فرار و با هم زندگی کنیم که زن مورد علاقه‌ام دستگیر شد و هر دو بازداشت شدیم.

متهمان دیروز صحنه جنایت را بازسازی کردند و با دستور قضایی قاضی ابراهیم مرادی، بازپرس شعبه 22 دادسرای امور جنایی کرج روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

حکم اعدام قاتل تبر بدست شیراز و همدستانش صادر شد+فیلم و عکس

پس از 5 سال آشنایی وقتی یک شب باپسر جوان خوابیدم فهمیدم او زن دارد

وقتی باردار بودم شوهرم را هنگام خوابیدن با خواهرم دیدم

صبحانه عجیب و چندش آور این مرد دنیا را شوکه کرد+تصاویر (14+)

مادر 16 ساله نوزادش را از پنجره بیرون انداخت +عکس

تصادف شاخ‌به‌شاخ هواپیما با عقاب +عکس

 

مهناز و گلزار در یک عکس یهویی! + عکس

مهراوه شریفی نیا پس از 6 ماه با انتشار این عکس به اینستاگرام بازگشتخوشگذرانی بازیگر زن معروف ایرانی در آمستردام هلند! + عکس

ارتباط عاشقانه خواننده و بازیگر زن با پسر فوتبالیست معروف! +عکس

 

کدخبر: 226202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟