سکوت مدیر برنامه رونالدو در مورد آینده کاری ستاره پرتغالی

به گزارش رکنا ورزشی، در حالی که صحبت از جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو در پایان فصل در صورتی که منچستریونایتد به اهداف مدنظر رونالدو نرسد، شنیده می‌شود، نمایندگان او چنین احتمالی را رد نکرده‌اند. 

مدتی است که آینده کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد بار دیگر به سوالی تبدیل شده است که ذهن همه را به خود درگیر کرده است. مسلماً، این بازیکن پرتغالی از زمان بازگشتش به اولدترافورد در پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی به طور منظم تعیین کننده بوده است. با این حال، با توجه به مشکلات ورزشی منچستریونایتد در این فصل، رونالدو باید در پایان سال مالی جاری به حضور در جای دیگری نگاه کند، آن هم اگر شیاطین سرخ موفق به کسب مجوز برای حضور در دوره بعدی لیگ قهرمانان اروپا نشوند. در حال حاضر یونایتد در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و سان از این فرصت استفاده کرد و بر آینده او در منچستریونایتد سایه افکند. 

در ساعات اخیر، The Athletic قصد داشت تحولات کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد را روشن کند. برای انجام این کار، این رسانه گزارش می‌دهد به آژانس پرتغالی‌ها  Gestifute مراجعه کرده است تا اطلاعات بیشتری در مورد آینده کریستیانو رونالدو داشته باشد و نمایندگان او، از جمله خورخه مندس ، نمی‌خواهند به این گمانه زنی‌ها پاسخ دهند که احتمال جدایی کریستیانو رونالدو در پایان فصل وجود دارد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 764983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟