گلایه بازیکن منچستریونایتد از رونالدو

کریستیانو رونالدو مهاجم 36 ساله پرتغالی منچستریونایتد، که در ابتدای فصل از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست، در فصل جاری در 13 بازی انجام شده برای منچستریونایتد هفت گل به ثمر رسانده است. در این چند بازی اخیر فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد با گل‌های مهم خود نقش اچار فرانسه را در ترکیب رالف رانگنیک در منچستریونایتد ایفا کرده است.

به گزارش رکنا ورزشی، رالف رانگنیک مطمئناً در منچستریونایتد در موقعیتی چالش برانگیز قرار گرفته است چرا که سرمربی جدید در اولدترافورد باید روی رختکن مملو از استعدادها نظارت کند، به ویژه کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی خود.

این در حالی است که گزارش‌هایی منتشر شده است مهاجم پرتغالی با یکی از هم تیمی‌های خود در رختکن مشکل دارد. از سویی نیز رانگنیک همچنین مشغول جمع آوری کادر مربیگری خود است، زیرا دو مربی این تیم، راه خروج از این تیم را در پیش گرفتند. 

گفته می‌شود میسون گرینوود، بازیکن جوان یونایتد به طور فزاینده‌ای از نفوذ کریستیانو رونالدو در باشگاه ناامید شده است. زیرا ورود رونالدو به اولدترافورد در تابستان گذشته باعث شد تا گرینوود زمان بیشتری را روی نیمکت سپری کند. ال ناسیونال گزارش داد گرینوود از این واقعیت که رونالدو همیشه اولین نام در منچستریونایتد است ناراحت شده.  در حالی که او فقط زمان بازی محدودی دارد و این اولین بار نیست که اصطکاک بین دو هم تیمی منچستریونایتد وجود دارد.

کدخبر: 752788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟