علامت اعتراض رونالدو به هواداران نوریچ

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال در پست مهاجم بازی می‌کند. رونالدو اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار نیز یاد می‌شود. رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا دریافت کرده‌است که برای یک بازیکن اروپایی، رکورد محسوب می‌شود. رونالدو در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۳۲ جام کسب کرده که شامل ۵ لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. رونالدو در حال حاضر تحت قرارداد منچستریونایتد است. 

به گزارش رکنا، منچستریونایتد شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه کارو رود موفق شد با تک گل ستاره‌ی پرتغالی خود از روی نقطه‌ی پنالتی، بر نوریچ غلبه کند. در دقیقه‌ی ۷۳ بازی، مکسی آرونز در محوطه‌ی خودی با کریستیانو رونالدو درگیر شد و او را به زمین انداخت و ثمره‌ی این کار یک پنالتی برای سرخ‌پوشان بود. مرد پرتغالی مقابل تیم کرول، پنالتی‌گیر هلندی، قرار گرفت و با ضربه‌ای محکم، توپ را به تور دروازه چسباند تا به ثمر رساننده‌ی اولین و تنها گل این بازی شود.

رونالدو عکس وسط

البته پیش از اعلام ضربه پنالتی و در تمام دقایق بازی، هواداران نورویچ با ایجاد سر صدا و فشار سعی داشتند تمرکز رونالدو را دچار اشکال کنند اما این مهاجم پرتغالی پس از گلزنی به حالت خاصی هم علامت هیس را به تماشاگران داخل ورزشگاه نشان داد و هم با رفتن سمت نقطه کرنر شادی همیشگی خود را به نمایش گذاشت.

همچنین پیش از نواختن ضربه پنالتی توسط رونالدو، تیم کرول گلر نورویچ سعی کرد با انجام برخی حرکات تمرکز کریس را بهم بزند اما خلاف این اتفاق رخ داد و فوق ستاره پرتغالی با گلزنی پاسخ محکمی به دروازه‌بان تیم میزبان داد.

کدخبر: 750499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟