دخیا: رانگنیک تازه کار خود را شروع کرده است

به گزارش رکنا ورزشی دخیل گلر اسپانیایی که فصل گذشته جایگاه خود را در ترکیب تیم از دست داده بود در فصل جاری درخشش خاصی در پیراهن شیاطین سرخ داشته و در برخی از بازی‌ها ناجی تیمش لقب گرفته است.

این گلر 31 ساله به جز دو بازی در تمامی مسابقات، زیر نظر اوله گونار سولسشایر، مایکل کریک و سرمربی موقت رانگنیک بازی کرده است.

در همین زمینه داوید دخیا مصاحبه‌ای امروز با تلویزیون باشگاه منچستر یونایتد انجام داده و در مورد برخی مسائل مواردی را توضیح داده است:

*درباره‌ بازگشت به تمرینات

این که تمام تیم به تمرینات بازگشته‌اند و دور هم‌ جمع شدیم و در سلامت هستیم، عالی است. همگی در شرایط مناسب و خوبی هستند و به تمرینات آمده‌اند و تمرین می‌کنند.تمرینات زیر نظر رانگنیک بسیار پرفشار و شدید دنبال می‌شود. ما باید تمام توان خود را در تمرینات و مسابقات به اجرا بگذاریم. رانگنیک تازه کار خود را در اینجا شروع کرده و باید صبر کنیم تا نتیجه حضور او در نیمکت تیم را ببینیم. با این حال، تیم بسیار با انرژی و سرحال ظاهر شده و باید کیفیت بالای خود را در بازی‌های بزرگ نشان دهیم.

*درباره اهمیت مستحکم بودن خط دفاعی در منچستریونایتد

مستحکم بودن عقب زمین بسیار حائز اهمیت است زیرا تیم، دارای خط حمله قدرتمندی است و باید از زیرساخت‌های دفاعی تیم اطمینان داشت که به راحتی به گلزنی فکر کرد. بله من فکر می‌کنم ثبت کلین شیت برای ما اهمیت بالایی دارد. اگر ما کمتر گل بخوریم، با وجود بازیکنان بزرگ حاضر در خط حمله که تشنه گلزنی هستند، می‌توانیم به راحتی در بازی‌ها برنده شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 755595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟