درخشش تیم ملی ووشو در چین / 2 طلای دیگر برای ایران

به گزارش رکنا، صبح امروز دو فینالیست ایرانی مسابقات هانگژو غرق در اشک و ناراحتی بابت شکست در فینال خود را سرزنش می‌کردند اما بعد یک طلا، یک نقره و یک طلای دیگراز راه رسید تا با عملکرد خوب کاروان ووشو، کاروان ایران در جدول مدالها تا رده هشتم صعودکند.

در فینال وزن 52- کیلوگرم بانوان، الهه منصوریان ملی‌پوش کشورمان به مصاف «یائه یائو لی» دارنده طلای دوره قبلی بازی‌ها از چین رفت و با شکست مقابل نماینده کشور میزبان، به مدال نقره بسنده کرد.

شجاع پناهی به عنوان دومین نماینده ایران مقابل حریف چینی خود روی سکو رفت که با شکست در این دیدار، به مدال نقره دست یافت.سانداکار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی ایران، در فینال این وزن مقابل «وانگ ژوئتاو» از چین قرار گرفت که با رای داوران بازنده اعلام شد.

افشین سلیمی پرامید، قهرمان جهان و سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی ایران، در فینال این رقابت‌ها مقابل «ماربون ساموئل» از اندونزی روی سکو قرار گرفت و در دو راند متوالی به پیروزی رسید تا ضمن کسب عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی، نخستین طلای ووشوکاران ایران را هم به ارمغان بیاورد.

در فینال وزن منهای ۷۰ کیلوگرم بازی‌های آسیایی هانگژو محسن محمدسیفى دارنده 3 طلاى بازى هاى آسیایى مقابل حریف چینی شکست خورد و به نقره رسید.

یوسف صبری که طلای مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، در فینال وزن 75- کیلوگرم به مصاف «فی لونگ کای» از ماکائو رفت و با شکست این حریف صاحب مدال طلا شد. یوسف صبرى در همان دقایق اولیه مسابقه توانست رقیبش را شکست دهد و کار‌‌ را تمام کند.

کدخبر: 932407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟