بایرن مونیخ در شب فرصت سوزی لواندوفسکی بارسلونا را شکست داد
به گزارش رکنا، از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در حساس‌ترین دیدار هفته، دو تیم بایرن‌مونیخ و بارسلونا در ورزشگاه آلیانز به مصاف هم رفتند که در نهایت طبق معمول این بایرن بود که توانست با دو گل هرناندز و سانه بارسا را شکست دهد.

این بازی که مهمترین مسابقه هفته بود با خوش و بش لواندوفسکی و بازیکنان بایرن مونیخ آغاز شد. تمام نگاه‌ها به ستاره لهستانی بود تا در ادامه درخشش خود در این مسابقه مقابل تیم سابق خود گلزنی کند.

در نیمه اول، بارسلونا بهتر از بایرن مونیخ بود و چندین حمله روی دروازه باواریایی‌ها ساخته و پرداخته کرد که همه آنها با واکنش درخشان نویر همراه شد. البته یک موقعیت خوب نیز لواندوفسکی نیز از دست داد تا به سوژه رسانه‌های دنیا بدل شود.

در نیمه دوم، ناگلزمان بسیار خوب بازی ژاوی را آنالیز کرد و با آوردن «گورتسکا» به جای «مارسل سابیتزر» روند مسابقه را عوض کرد. میانه میدان که در نیمه اول مشکل بزرگ بایرن بود با حضور هافبک آلمانی کاملا قدرتمند شد و در آنجا بایرن مونیخ توانست حملات خود را آغاز کند.

بایرن مونیخ در نیمه دوم بسیار بهتر از بارسلونا عمل کرد و بازیکنانش قدر فرصت‌های ساخته شده را دانستند تا بایرن مونیخ باز هم مقابل بارسلونا به برتری دست یاید.

ساعاتی پیش در این گروه، اینترمیلان مقابل ویکتوریا پلژن از کشور چک به برتری 2 بر صفر رسید.

انتهای پیام/

کدخبر: 825290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟