فاش شدن دلیل پاسخ منفی ستاره بارسلونا به بایرن مونیخ

به گزارش رکنا، باشگاه بایرن مونیخ برای فصل جدید به پابلو گاویرا ستاره اسپانیایی جوان بارسلونا نیز توجه نشان داد اما در جذب او موفق نبود.

گاوی که چند هفته قبل تولد 18 سالگی خود را جشن گرفت با وجود سن پایین یکی از بازیکنان مهم ترکیب کاتالان ها به حساب می آید و تبدیل به بخشی جدایی نشدنی از تیم شده است. این بازیکن در فصل گذشته 47 بازی برای بارسلونا انجام داد.

بایرن مونیخ خیلی زود به گاوی علاقه مند شد و طبق گزارش تنها دیدن چند بازی اول او کافی بود تا توجه مدیران باشگاه آلمانی به این ستاره جوان جلب شود. اکنون مشخص شده که چقدر این انتقال می توانست نزدیک باشد!

در این رابطه کریستین فالک فاش کرده که مدیران بایرن برای این ستاره جوان تماس گرفتند زیرا قرارداد گاوی در سال 2023 تمام می شود و مدیران این باشگاه این اتفاق را یک فرصت خوب برای خود می دانستند.

با این حال یک مشکل وجود داشت زیرا  این هافبک اسپانیایی واقعا می خواست در جام جهانی زمستانی قطر شرکت کند و می ترسید که بازی در بایرن ایده خوبی برای او نباشد.

اکنون به نظر میرسد گاوی قصد دارد قرارداد خود را تمدید کند و دستمزد او نیز افزایش خواهد یافت و بند خروج او نیز احتمالا در قرارداد جدید به1 میلیارد یورو افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 821499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟