کنفرانس مطبوعاتی ژاوی در آستانه بازی مقابل بایرن مونیخ

به گزارش رکنا، فصل قبل بود که بارسلونا مقابل بایرن مونیخ شکست خورد. ژاوی پس از آن بازی به مووی استار گفت: باید این شکست را قبول کنیم و با آن کنار بیاییم. کار دیگری از دستمان بر نمی‌آید. امروز دوره‌ای جدید آغاز می‌شود. امروز از دوباره از صفر شروع می‌کنیم.

حال پس از گذشت حدود یک سال از آن زمان شاگردان ژاوی بار دیگر آماده می‌شوند تا در مقابل بایرن مونیخ صف آرایی کنند. آن‌ها این بار ستاره های بزرگی مثل رابرت لواندوفسکی که در مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد، کانده، کسی، کریستنسن و رافینیا را در ترکیب خواهند داشت. بازی مقابل بایرن مونیخ به همه نشان خواهد داد آن‌ها تا چه حد زیر نظر ژاوی پیشرفت کرده‌اند.

بازیکن سابق و اسطوره باشگاه بارسلونا روز دوشنبه در این باره گفت: روحیه بازیکنان تغییر کرده است. بعد از شکست سال گذشته بسیار در این باره صحبت کردیم. گفتیم که ما بارسا هستیم و باید بدویم، باید شخصیت اصلی خود را نشان دهیم. تصویری که سال گذشته از خود نشان دادیم خوب نبود. آن ذهینت را تغییر دادیم و بهبود بخشیدیم. خرید های جدید و پیروزی‌ها اعتماد به نفس ما را افزایش داده، اما باید بگویم ذهنیت و شخصیت بازیکنان بیشترین تاثیر را در این بازی خواهد داشت.

بارسلونا بعد از بازی مقابل بایرن مونیخ به لالیگا برمی گردد و به مصاف الچه خواهد رفت. آن‌ها تا اینجای فصل از 5 بازی موفق به کسب 13 امتیاز شده‌اند.

انتهای پیام/

کدخبر: 825051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟