اکبرپور: مهاجمان استقلال در بازی با نساجی خوب تغذیه شدند/ ساپینتو در کنار زمین آرام باشد بهتر است

علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق استقلال در خصوص بازی این تیم مقابل نساجی مازندران به خبرنگار رکنا گفت: این بازی یکی از بهترین بازی‌های استقلال در این فصل بود و مهاجمان به خوبی از سوی هافبک‌ها تغذیه شدند. مشکلی که در بازی‌های قبلی وجود داشت این بود که پاس سالم به مهاجمان نمی‌رسید و اکثر دقایق پاس رو به عقب داده می‌شد و مهاجم‌ها ایستا بازی می‌کردند. اما در این بازی شما دیدید که پاس سالم به مهاجم رسید و 3 گل زده شد که اگر در نیمه دوم برخی از بازیکنان تک روی نمی‌کردند و  فداکاری انجام می‌شد، شاید استقلال با 8 گل بازی را برده بود.

 وی ادامه داد: استقلال در یکی از روزهای خوب خود بود و بازی تماشاگرپسندی را ارائه داد. این تیم استقلال اگر بتواند بازی خوب خودش را در ادامه فصل هم داشته باشد هیچ تیمی جلودارش نخواهد بود. ساپینتو در این بازی  تغییر سیستم نداده بود اما با حضور پیمان بابایی از اول بازی و حضور یامگا در جناح راست فضای خوبی را برای قائدی و محبی به وجود آورده بود که با اینکه پنالتی زودهنگام برای ما گرفته نشد اما سوار بازی بود و 3 تا زد و کلی هم نزد.

اکبرپور افزود: من معتقدم ساپینتو نباید در کنار زمین این همه راه برود و حرکات اضافی داشته باشد. مربی باید متین و با وقار در کتار زمین باشد و به هدایت تیم بپردازد. در فوتبال ما متاسفانه این طور القا شده که مربی برای گرفتن حقش در کنار زمین و در طول بازی دائم حرکت کند. در حالیکه باید در روزهای تمرین همه کار را انجام داده و در حین بازی فقط آرام و متین بازی را اداره کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 824428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟