حاتمی: بازی با ژاپن سخت است/ امیدوارم با بُرد از زمین خارج شویم

مهران حاتمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بازی تیم ملی بسکتبال مقابل ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی اظهار کرد: امیدوارم بازی خوبی با ژاپن داشته باشیم. فکر می‌کنم که خود بازیکنان هم آمادگی قابل قبولی برای این بازی داشته باشند. بالاخره این بازی همانطور که برای ژاپن مهم است برای ما هم که میزبان هستیم، مهم است اما انشاالله مانند کاپ آسیا که آن‌ها را بُردیم در بازی امروز (پنجشنبه) هم با حضور تماشاگران شاهد پیروزی ملی‌پوشان باشیم.

وی در این رابطه ادامه داد: برای ما که میزبان هستیم، این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است. امیدوار هستم در حضور تماشاگرانمان بتوانیم رقابت درخور توجهی مقابل ژاپن داشته باشیم و با برد در این دیدار با شرایط بهتری در ادامه مسیر جام‌جهانی به مسابقات ادامه دهیم. به عنوان کسی که در یک زمانی در تیم ملی چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی حضور داشتم به آینده این تیم امیدوار هستم.

سرمربی اسبق تیم ملی با بیان این که رقابت‌ سختی مثل همیشه با ژاپن پیش‌روی تیم ملی است، گفت: باید مبنای کار را بر تجربه بگذاریم. با توجه به اینکه نسل جدیدی به بدنه تیم ملی تزریق شده این بازیکنان باید تحت فشار قرار گیرند، درخت هم برای رشد نیاز به زمان دارد. پیشرفت سانتی‌متری است و باید زمان دهیم. حتی در کاپ آسیا هم مشاهده کردیم که در ترکیب ژاپن چند بازیکن سطح بالا از جمله یودای بابا و ... حضور دارند که دارای تجربه بازی در بالاترین سطح بسکتبال دنیا هستند و باید مراقب بازیکنان شوت‌زن آن‌ها باشیم تا در حین بازی غافلگیر نشویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 818388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟