حاتمی: باید با قدرت مقابل بحرین بازی کنیم

به گزارش رکنا، تیم ملی بسکتبال ایران که این روزها تمرینات ویژه‌ای را برای بازی‌های انتخابی جام‌جهانی مهیا می‌کند روز پنجم آذر از ساعت ۱۷ به مصاف بحرین می‌رود و بعد از این بازی ملی‌پوشان بسکتبال ایران طبق برنامه راهی بحرین خواهند شد تا روز دوشنبه هشتم آذرماه در دیداری خارج از خانه به مصاف این تیم بروند. 

در همین  رابطه مهران حاتمی مربی تیم ملی بسکتبال در خصوص شرایط آمادگی ملی‌پوشان به رکنا گفت: خوشبختانه تیم سرحال و قبراق است و کنار آن هم بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند اگرچه بازی اول در هر تورنمنتی سخت و مهم  است اما امیدوارم بتوانیم در این دیدار خانگی به برد دست پیدا کنیم. خوشبختانه مجموعه تیم ملی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و ملی‌پوشان آماده دیدار با بحرین هستند.

وی افزود: تمام تلاش ما این است تا پس از این بازی بازیکنان به شرایط بهتری برای بازی برگشت مقابل بحرین دست پیدا کنند. باید دانست بحرین تیم خوبی محسوب می‌شود زیرا توانسته است هم عراق و هم هند را شکست دهد و باید با قدرت تمام این تیم به میدان برویم. فعلا تمرکز ما انجام یک بازی خوب برابر بحرین است. 

مربی تیم ملی بسکتبال در پایان با اشاره به اینکه بحرین دارای یک بازیکن خوب خارجی (تغییر تابعیت) است، اینطور توضیح داد: جدای اینکه تیم بحرین بازیکنان پیرامونی خوبی در ترکیب خود دارد از یک بازیکن کارکشته خارجی هم در ترکیب خود سود می‌برد. او بازیکنی است که در گذشته سابقه حضور در لیگ ایران را هم داشته است. روی هم رفته بحرین تیم قابل احترامی است و در این مدت هم به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رسیده است. 

کدخبر: 743930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟