حاتمی: روز به روز شرایط ایران در حال بهتر شدن است/ بازی سختی با ژاپن داریم

مهران حاتمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتایج تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا اظهار کرد: تا الان نتایج خوبی از سوی تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا مشاهده کرده‌ایم، در بازی با سوریه اگر چه مقداری شرایط تا اواسط بازی سخت بود اما رفته رفته بازیکنان با اجرای کار خوب در بخش دفاعی و هجومی توانستند بازی را دست بگیرند و گام نخست را محکم بردارند. مساله‌ای که بیشتر از همه اهمیت داشت اینکه در نیمه دوم ایران توانست به آن بازی که می‌خواست برگردد و پیروز شود. خوشبختانه شرایط تیم ما روز به روزتر در حال بهتر شدن است. بالاخره ​تیم ایران احتیاج به بازی تدارکاتی داشت و به نظرم این بازی‌ها حکم جنبه تدارکاتی برای ما دارد.

وی درباره بازی با قزاقستان گفت: بازی بدی نبود، اگر چه در 2 بازی گذشته تیم ایران به قزاقستان باخته بود و از لحاظ ذهنی این مسابقه برای ما خیلی سخت بود تا بتوانند در آن نتیجه خوبی بگیرند. در کوارتر نخست تا حدودی همه چیز بین ما و قزاقستان پایاپای بود اما رفته رفته با دفاع خوبی که از بازیکنان شاهد بودیم، عاملی شد تا کار برای بازیکنان قزاقستان سخت‌تر شود و از لحاظ ذهنی به مشکل بربخورند تیم ما به آن هدفی که دنبالش بود، برسد. بازیکنان نتیجه خوبی رقم زدند زیرا این برد برای ما در جدول بسیار مهم بود، البته هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال با اشاره به بازی سخت این تیم مقابل ژاپن بیان کرد: به نظرم بازی سختی با ژاپن پیش‌‌روی ما است زیرا آن‌ها اصلی‌ترین رقیب ما در این گروه هستند. امیدوارم تیم ما شهامت و درایتی که در این 2 مسابقه از خود نشان داده‌اند در بازی با ژاپن هم نشان دهند. زیرا اگر بتوانیم این تیم را ببریم و صدرنشین گروه شویم، خیلی به نفع ما است تا در ادامه مسیر شرایط بهتری برای تیم ما رقم بخورد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 804187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟