طالب‌نسب: استقلال تیم باهوشی است/ ازخانه جشن قهرمانی را تماشا می‌کنم

اصغر طالب‌نسب در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص برتری استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: استقلال در بازی دیشب بسیار حرفه‌ای عمل کرد و انتظار هم همین بود که این تیم بتواند مقابل تیم مس رفسنجان به این نتیجه دست پیدا کند زیرا استرس از این تیم دور شده و حالا باید به فکر شکستن رکورد باشد.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی همیشه دارای هوش بالایی بوده و بازیکنان هم به همین طریق در زمین از زکاوت خود استفاده کرده و برای تیم تاریخ‌سازی کرده‌اند. ما دیدیم در بازی دیشب حسین‌زاده روی هر 2 گل نبوغ خود را نشان داد و باعث این پیروزی شد.

طالب نسب درباره دعوت به جشن قهرمانی روز یکشنبه گفت : نمی‌دانم بلیت‌های VIP بازی کجا تقسیم می‌شود. به باشگاه که زنگ میزنیم، می‌گویند بلیت دست وزارت ورزش است که این موضع بیشتر شبیه جوک است. اشکالی ندارد من هم به عنوان بازیکن سابق این تیم در خانه تماشاگر جشن قهرمانی هستم.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره وظیفه مهم مدیریت استقلال بعد از قهرمانی افزود: کار مدیریت حالا بسیار سخت است و باید برای ترمیم نقاط ضعف تیم و گرفتن چند بازیکن سطح بالا برای چند پست زودتر اقدام کند، زیر ا این تیم علی‌رغم موفقیت و ثبت این نتیجه درخشان دارای ضعف‌هایی هم هست که با نظر کادر فنی باید رفع شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 784473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟