جواد فروغی : حضور در مسابقات معتبر باید در اولویت باشد /کیفیت مسابقات جهانی برزیل قابل قبول بود

جواد فروغی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی اظهار داشت: با وجود اینکه برخی کشورهای مطرح در این رویداد حضور نداشتند اما  سطح مسابقات قابل قبول بود. متاسفانه نتوانستیم در رقابت‌های مصر حضور پیدا کنیم در حالیکه رویداد فرصت خوبی برای ما بود تا بتوانیم سطح آمادگی خود را افزایش دهیم. ضمن اینکه می توانستیم خود را با شرایط اقلیمی این کشور تطبیق دهیم زیرا سال آینده مسابقات جهانی در این‌ کشور برگزار خواهد شد و این فرصت خوبی برای ما بود تا با وضعیت کشور میزبان آشنا شویم .

وی در ادامه اضافه کرد: عدم حضور در مصر باعث شد جایگاه خودمان را از رنکینگ جهانی از دست بدهیم که این اتفاق خوبی برای ما نبود. لذا باید سعی کنیم حضور مداوم در رقابتهای معتبر   دوباره به جایگاه خوبی برسیم

فروغی درباره عملکرد خود در برزیل گفت: البته از عملکردم آنچنان راضی نبودم و باید بیلان بهتری بر جای می گذاشتم . تا پیش از بازی‌های آسیایی هانگژو، دو مسابقه مهم پیش‌روی ماست و به نظرم تدارک حضور ما در اردوی هانوفر می‌توانست برای ما مفید باشد اما گویا حضور ما در این اردو منتفی شده به نظر می‌رسد.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو گفت: در برزیل بیشتر تیراندازان از آمریکا و اروپا بودند اما با این حال در رشته تپانچه بیشتر مدعیان از قاره آسیا هستند. در واقع این نشانه سختی کار ما برای نتیجه‌گیری در رقابت‌های هانگژو است.

فروغی درباره عملکرد رئیس جدید فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: با توجه به زمان کوتاهی که از حضور او در فدراسیون می‌گذرد اما عملکرد ایشان قابل دفاع است. خوشبختانه رئیس فدراسیون بدون‌کوچکترین حاشیه زمینه حضور ما را در برزیل فراهم کرد و از این بابت از وی و هیات رییسه فدراسیون تشکر می‌کنیم.

ملی ‌پوش تیراندازی درباره مشکلات و کمبود ساچمه و فشنگ در اردوهای تدارکاتی اظهار داشت: شاید در مواقع خاص مثل اردوها و در استانه سفرهای برون‌مرزی کمبودی نباشد اما این نقطه ضعف باید به صورت ریشه‌ای حل شود.

وی در پایان ضمن  گلایه از رسانه ملی گفت : بنده از برخی رسانه ها از جمله رسانه ملی گلایه مند هستم چون نگاه ویژه به رشته پرطرفدار و مدال آور تیراندازی ندارند. توقع داریم رسانه ملی تغییر ذائقه بدهد و نسبت به این رشته جذاب عنایت داشته باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 771711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟